Anathema Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hej på er, jag skäms över detta men det är väldigt nödvändigt. Jag måste komma på något sätt att slippa skolan imorron. Vad kan jag göra? //fyfan trodde aldrig detta skulle hända och snälla fråga inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hej på er, jag skäms över detta men det är väldigt nödvändigt. Jag måste komma på något sätt att slippa skolan imorron. Vad kan jag göra? //fyfan trodde aldrig detta skulle hända och snälla fråga inte varför. Jag hjälper dig om du säger varför! & tro mig, jag vet hur detta ska gå till smidigt! Om du inte vill säga rakt ut så maila eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hej på er, jag skäms över detta men det är väldigt nödvändigt. Jag måste komma på något sätt att slippa skolan imorron. Vad kan jag göra? //fyfan trodde aldrig detta skulle hända och snälla fråga inte varför. Håll dig för pannan i 10-20 minuter så känns det som du har feber. Sen ber du mamma känna på pannan och då säger hon förhoppningsvis att du är lite varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Bli förkyld!!!!111ettettettoneoneone spring ut i bara fillingarna och rulla runt i den snön som finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Spy på morgonen Eller säg att du mår illa och känner dig yr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ät typ någon frukt och sen drick cola eller mjölk, så blir magen lite lös och säg att du har ont i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur ska jag spy? Tommy_killer ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Hur ska jag spy? Tommy_killer ska testa det. Kör ner fingrarna i halsen och rör runt. Annars kan du alltid blanda diverse olika godsaker från köket. Tabasco, mjölk, lingonsylt, kolasås, you name it och sen dricka upp det Redigerad 5 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Fingra i halsen Edit:Oj,CurunirOfValinor hann före Redigerad 5 april, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Kör ner fingrarna i halsen och rör runt. Annars kan du alltid blanda diverse olika godsaker från köket. Tabasco, mjölk, lingonsylt, kolasås, you name it. Fyfan har aldrig funkat för mig. tips för en newb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Prövat att säga såhär till din mamma: Om jag går till skolan kommer du aldrig mer få träffa mig för jag har blivit mordhotad. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fyfan har aldrig funkat för mig. tips för en newb? Vad? Att fingra i halsen? Nu har jag aldrig gjort det, men jag såg för bara någon dag sen här på forumet att det kändes lite äckligt efter ett tag bara men att man spyr om man håller på tillräckligt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fyfan har aldrig funkat för mig. tips för en newb? Testa att ta en penna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tss.. säj bara till din mamma att du känner dig hängig och inte pallar att gå till skolan. Är hon en god mor så litar hon på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Vad? Att fingra i halsen? Nu har jag aldrig gjort det, men jag såg för bara någon dag sen här på forumet att det kändes lite äckligt efter ett tag bara men att man spyr om man håller på tillräckligt länge. Ska fingret ner hela vägen eller vadå? Friberg: ok det kommer att funka.. edit. jag har varit sjuk sen söndags så om det har nått med att vara sjuk om så är det bättre, som at spy Redigerad 5 april, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ska fingret ner hela vägen eller vadå? Friberg: ok det kommer att funka.. Ganska långt, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hmm... Gör som du alltid gör när du ska till skolan och sej "hejdå nu ska jag till skolan" eller vad du brukar säga till dina föräldrar innan du går. Men sen när du lämnat dörren går du en helt annan väg än till skolan. Sen väntar du på tills dina föräldrar har dragit till jobbet. Sen går du bara hem igen Mne om ngn föräldrer fortfarande skulle va hemma, säger du att du inte mådde bra och att sjuksköterskan skickade hem dig Men om du skulle bli nojjig av att säga de, kan du säga att skolsköterskan inte va där, och att du sa till en bra kompis att du va tvungen att dra för att du mådde illa och hade spytt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hmm... Gör som du alltid gör när du ska till skolan och sej "hejdå nu ska jag till skolan" eller vad du brukar säga till dina föräldrar innan du går. Men sen när du lämnat dörren går du en helt annan väg än till skolan. Sen väntar du på tills dina föräldrar har dragit till jobbet. Sen går du bara hem igen Mne om ngn föräldrer fortfarande skulle va hemma, säger du att du inte mådde bra och att sjuksköterskan skickade hem dig Men om du skulle bli nojjig av att säga de, kan du säga att skolsköterskan inte va där, och att du sa till en bra kompis att du va tvungen att dra för att du mådde illa och hade spytt eller nåt. Men lärarna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det lättaste är nog att säga att du inte orkar fara till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Säg att du inte alls mår bra och har huvudvärk och ont i halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts