alexzander Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kan man inte bara flytta trådar som inte har fätt ett inlägg på t.ex 1 månad flyttas till ett sub-forum där man får bumpa trådar och låser dem bara i nödfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kan man inte bara flytta trådar som inte har fätt ett inlägg på t.ex 1 månad flyttas till ett sub-forum där man får bumpa trådar och låser dem bara i nödfall... Där satte du huvudet på spiken, det vore ju utomordentligt bra. Fast jag tycker det ska vara kanske ett halvår eller något innan de flyttas till den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Där satte du huvudet på spiken, det vore ju utomordentligt bra. Fast jag tycker det ska vara kanske ett halvår eller något innan de flyttas till den delen. Det är nog ett bättre alternativ, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Där satte du huvudet på spiken, det vore ju utomordentligt bra. Fast jag tycker det ska vara kanske ett halvår eller något innan de flyttas till den delen. OBSERVERA: ...ett inlägg på t.ex 1 månad flyttas till ett sub-forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kan man inte bara flytta trådar som inte har fätt ett inlägg på t.ex 1 månad flyttas till ett sub-forum där man får bumpa trådar och låser dem bara i nödfall... Sämsta idén på länge om du frågar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Sämsta idén på länge om du frågar mig.. Anledning, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Anledning, tack! Det finns absolut ingen anledning att flytta alla topicar till ett sub forum. Sen är sub forums något av det fulaste jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Anledning, tack! Skulle bli en massa onödigt extra arbete för Admin/Mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Skulle bli en massa onödigt extra arbete för Admin/Mods? Tror han menade att det skulle ske automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tror han menade att det skulle ske automatiskt. Så tolkade jag det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tror han menade att det skulle ske automatiskt. Jaha okej. skulle se fult ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts