Hjelmen Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har haft det en gång varje termin sen jag gick i fyran typ.. från den tiden komemr jag typ inte ihåg, sen har jag haft det i högstadiet med. 7an o 8an var inte kul alls, då tyckte jag bara att det var pinsamt. Men i nian var det en av de roligaste grejer jag gjort i skolan, då var det bara o släppa loss o skita i vad andra tyckte så det gillade jag starkt. Sen att man fick dansa med en av de kortaste sjuorna(jag är 1.92) var la inte så kul, men bara o bita ihop:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej, inte vad jag vet. Låter inte särsklilt intressant heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Man kan säga att vi har dansdagar. Varje torsdag åker vi till Kulturskolan och dansar, har musik och drama. Fast bara de veckorna vi gör Nationella Proven, och det här var den sista veckan, och jag är sjuk... Redigerad 6 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Mjah. Just nu i några veckor har vi dans på idrotten på fredagar, förjävligt, har varit borta på 5 idrottslektioner nu, alla har iaf en aning hur man dansar och nu ska jag bara hoppa in och dansa ? Ucha. Asså, vi kör ju olika danser varenda fredag nu, så de e inte samma dans hela tiden. Men ja, det suger extremt. speciellt med en danslärare som själv glömmer bort stegen... Iofs har jag också bara varit på 1 lektion men ändå. Redigerad 6 april, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Asså, vi kör ju olika danser varenda fredag nu så du kommer inte va sämre än nån annan på den dansen vi ska ha när du väl e med. Men ja, det suger extremt. speciellt med en danslärare som själv glömmer bort stegen... Fan vi borde ha en gtasajten dansdag så kan vi träffas o dansa för vi verkar ju bara bäst på det och vi tackar skolan som fått oss att bli det Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vi hade en sån dag förut, jag skolkade från den lektionen. Nån vecka senare hade vi Dans på gympan och jag visste inte om det, så det var ingen idé att sticka för att läraren hade hunnit kommit. Usch och blä tyckte jag först men sen när jag väl kom igång tyckte jag det var skitkul faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vi har dans 2 ggr per termin. På jumpan alltså. Det är tradition att folk drar ner mina shorts framför tjejerna när vi står uppradade mot varandra.. Det har hänt varje termin, och jag är alltid lika oförberedd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fan vad nice att jag blev bassist på dansdagen i skolan! slipper dansa och får lira med ett band i stället!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vi hade det i 7:an (2004) i november. 4 timmars dans . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts