MiRRe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Alltså vi har sånna fåniga dagar då vi ska ha dansdag..Vi har det imorgon 6/4 och vi ska dansa i 3h 30m som tur e är man sjuk o slipper denna dag men ändå..behöva dansa med alla andra första ringar på skolan usch nej..Men e det fler än vi som utstår detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har nåt som heter dansens dag varje år, men det är bara uppträdande. Idag fick vi dock lyckan att testa på breakdance på idrotten. Jag lyckades sparka på mig själv. Förresten, om du nu ogillar det så mycket. Varför skolkar du inte bara? (De gånger du inte är sjuk.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vi hadde det för några terminer sen, en vecka då alla idrotts lektioner var förlängda och enbart dans, dessutom hadde dom dragit dit han "Tony" från Lets dance/Floor filler eller vad det var, han med läskig engelsk dialekt och alltid är sur. Han var lika jävlig innan han blev "känd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, det har vi inte. Men varför klaga, inget fel med att hålla om en person av det motsatta könet? Fast det beror väll på vad det är för dans då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, det har vi inte. Men varför klaga, inget fel med att hålla om en person av det motsatta könet? Fast det beror väll på vad det är för dans då Sant varför klaga, men jag hade nog avstått om det va någon som påstod vara kär i mig men sen bara utnyttjade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hade det för nån månad sen, dansinsiratörerna, ganska roligt faktiskt. Fast det mest komiska var att Svänzons var där!!! De är ju grymt kända och hånade i Torsk på Tallin!!! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hade såna trista och löjliga dansdagar när ja gick i högstadiet. Tyckte det inte hade så mkt med idrott att göra i sig.... Tur att jag slapp sånt i gymnasiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hade det på högstadiet ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nja, dansdagar vet jag inte riktigt. Men det är tydligen jätteviktigt att vi lär oss foxtrot på idrotten. Fast vi tvingades ha tre danslektioner i 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 QUOTE (Kalan @ Apr 5 2006, 18:29) Nej, det har vi inte. Men varför klaga, inget fel med att hålla om en person av det motsatta könet? Fast det beror väll på vad det är för dans då Sant varför klaga, men jag hade nog avstått om det va någon som påstod vara kär i mig men sen bara utnyttjade mig. Till Kalan: Men tänk så e det skolans äckligaste person man får dansa med då.. INte så himla gött kanske. Till JMC:Jag tror inte hon hade velat dansa med dig heller om hon itne älskade dig så varför oroa sig för det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Till JMC:Jag tror inte hon hade velat dansa med dig heller om hon itne älskade dig så varför oroa sig för det då? Ja jag tycker det är förjälvigt att man då visar det först och sedan bara utnyttjar situationen. Jag fattar inte hur man kan vara så dum och jävla egoistisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hade det för nån månad sen, dansinsiratörerna, ganska roligt faktiskt. Fast det mest komiska var att Svänzons var där!!! De är ju grymt kända och hånade i Torsk på Tallin!!! HAHA Va!? Vad ballt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ingen aning har vi säkert.. vi får se... nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Höhö... vi har haft det en gång på gympan i skolan. Det var ganska kul faktiskt! Vi dansade Jenka! Nästa gång vill jau dansa shake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nix, vi har inge "dansdagar" i skolan, men ibland är det "dans" 10-20 min på idrotten och det räcker, det är inte ens riktiga danser, nån som hört talats om "Yankee-do-do", "African dan" eller "Asiatisk vardagsdans"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej...har aldrig haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det blev alltid dans vid jul på högstadiet, någon rysk dans jag inte kommer ihåg namnet på och så var det någon annan också. Nu i gymnasiet har vi haft flera dagar med dans, dock har jag inte gått på någon av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ja jag tycker det är förjälvigt att man då visar det först och sedan bara utnyttjar situationen. Jag fattar inte hur man kan vara så dum och jävla egoistisk. Danstråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inte än ... (Betoning på ->inte<- och neåtgåede stämma på ->än<-.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inte än ... (Betoning på ->inte<- och neåtgåede stämma på ->än<-.) Var glad för det då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts