Maimstream Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är inte påverkad av dataspel, men sen när jag såg Darkwing Duck har jag alltid velat vara en hemlig superhjälte som kan överleva om jag faller från ett flyplan mitt uppe i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Crice goes Cyprez? Mja... Nu vet jag! Jag stämmer SJ för att det de håller på med säkert är inspirerat av Railroad Tycoon!!! EDIT: Blev visst inte så bra. Humm. Humm. Nu vet jag! Jag stämmer tillverkaren av motorcross (finns det ens ett sånt datorspel?) för att det har inspirerat MC-gäng!!! Bah. Bort med datorspel och in med... hmm... med... *tänker i flera minuter*... DATORSPEL!!! Vilken rolig kommentar. Orkar som sagt inte med det där, förknippa heller inte mina fd. Postal fantasier med det där. Trodde verkligen att det var slut pratat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vilken rolig kommentar. Orkar som sagt inte med det där, förknippa heller inte mina fd. Postal fantasier med det där. Trodde verkligen att det var slut pratat. En bil stänkte ner mig idag, förmodligen med flitt. Helvettes bontölpar som bara bott på denna usla Ö I hela sitt liv. Pekade finger åt skithögen. Skulle tagit reg nummret och ta reda på vart fanskapet bodde. Skulle vara enkelt att gå till horan på natten och slå in en hamare I framrutan. Hur är det meningen att vi ska glömma, om du fortsätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Man kan inte stämma ett företag så att det läggs ner! Att stämma innebär att man får ekonomisk kompensation för något. Och att kalla in bombgruppen kostar nog knappast 50 miljarder kronor (vilket jag tror var Nintendos totala kassa). Jag visste att stämma betyder att får ekonomisk kompensation för något... Men man kan ju söka till yttligare och annorlunda stämming typ till ytiligare straff.... Det är nåt jag läst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ignorance creates violence. Not videogames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur är det meningen att vi ska glömma, om du fortsätter? Jag fortsätter inte. Kommer bilar och stänker vatten över hela mig med flit så får dom ta ett slag. Sen är det där ''lite'' lågare än att döda någon med motorsåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Haha Och jag byggde en lådbil av skrot när jag var yngre, stämm Mulle meck! Ska fan göra det... Vem är det som har gjort Bygg Bilar med mulle meck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ska fan göra det... Vem är det som har gjort Bygg Bilar med mulle meck? Barnlandet heter bolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Någon som är med på att komma på allt som Mulle uppmanar till? Jag är fan seriös. Insändare I tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Någon som är med på att komma på allt som Mulle uppmanar till? Jag är fan seriös. Insändare I tidningen Jag hänger på, det skulle vara skitgrymmt om föräldrarna typ gjorde en anmälan eller liknande. Grymmare att om vi som är serösa skulle börja det här. Om ni gör det så gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag är helt på, för jag e så pisst off, Vet inte varför, men jag har tråkigt och vill göra nått kul... vafan... Jag e så meningslös idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag är inte påverkad av dataspel, men sen när jag såg Darkwing Duck har jag alltid velat vara en hemlig superhjälte som kan överleva om jag faller från ett flyplan mitt uppe i luften. Nja, då tycker jag nog att GizmoQuack/GizmoDuck är ballare.,.. Jag har alltid varit lite svag för robotar, eller liknande varelser :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nja, då tycker jag nog att GizmoQuack/GizmoDuck är ballare.,.. Jag har alltid varit lite svag för robotar, eller liknande varelser :"> Men Darkwing Duck slutade ju att sändas på tv för att det var för våldsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Men Darkwing Duck slutade ju att sändas på tv för att det var för våldsamt Är väl inget att va glad för? Men...Jaså? *lol*Kommer jag inte ens ihåg. Minns däremot att PowerRangers-lekar blev förbjudna på lågstadiet.. Minns däremot inte om programmet slutades sändas pga av allt våld? Redigerad 7 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag hänger på, det skulle vara skitgrymmt om föräldrarna typ gjorde en anmälan eller liknande. Grymmare att om vi som är serösa skulle börja det här. Om ni gör det så gör jag det. Jag ska fundera på det här. Faktiskt. Är lite trött nu så orkar inte tänka klart ska bli mrgon tor jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) När jag tryckte på lite grejjer i Mulle meck sa han ''FansPostHund'' Det där har skadat mig för alltid, måste gå på Terapi rästen av mitt långa liv :'( Redigerad 8 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 När jag tryckte på lite grejjer i Mulle meck sa han ''FansPostHund'' Det där har skadat mig för alltid, måste gå på Terapi rästen av mitt långa liv :'( HAHAHA! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Igentligen, Mulle Meck uppmanar till att köra fort med bilar. Sen, den där saften som dom dricker, skulle någon kunna ta en screen där så kan vi se om det finns något olämpligt. Ska kolla I Svenska lagen efter detta och leta upp minsta lilla (om det finns något dvs) sen skickar jag mail till polisen. Redigerad 8 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Man också bränna ner ett hus och skylla på The Sims! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Man också bränna ner ett hus och skylla på The Sims! Man kan också låta sina grannar drunka i sin pool och skylla på The Sims. Man kan också hoppa på sina grannar och skylla på The Sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts