syyyg Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vilken affär eller internetsajt kan man köpa Steve-o Early years? Finns på megastore men de gick inte att köpa den för enligt ett brev jag fick så har dom typ slutat sälja den så ja behöver nån annan affär så ja e tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vilken affär eller internetsajt kan man köpa Steve-o Early years? Finns på megastore men de gick inte att köpa den för enligt ett brev jag fick så har dom typ slutat sälja den så ja behöver nån annan affär så ja e tacksam för hjälp. Discshop? Men 4:an var inte så värst bra, väldigt seg med alla klipp som Steve-O spelade in som yngre. Mycket till dokumentär blir det inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Discshop? Men 4:an var inte så värst bra, väldigt seg med alla klipp som Steve-O spelade in som yngre. Mycket till dokumentär blir det inte heller. Kan man kolla på importfilmer på datan och hur kan man ställa in dvd:n så att man kan kolla på importfilmer? vill gärna ha svar Redigerad 5 april, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Du menar andra regioner än Region 2? Har du tur så är din DVD-spelare regionsfri, det står på kartongen eller i bruksanvisningen. Annars, om den är låst till en speciell region, kan det räcka med att trycka in ett par knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Du menar andra regioner än Region 2? Har du tur så är din DVD-spelare regionsfri, det står på kartongen eller i bruksanvisningen. Annars, om den är låst till en speciell region, kan det räcka med att trycka in ett par knappar. Vilka knappar då? Köpte våran begagnad så vi fick inte nån kartong eller bruksamvisning så kan nån förklara vilka knappar det är så skulle det va asshyst. Frågar detta för att de enda early years som man kan köpa e import Redigerad 6 april, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mja, du kan ju alltid leta på andra ställen Det finns knappar på kontrollen som man kan klicka runt på, ge mig hela DVD-spelarens namn så kan ja fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mja, du kan ju alltid leta på andra ställen Det finns knappar på kontrollen som man kan klicka runt på, ge mig hela DVD-spelarens namn så kan ja fixa det. Shyst jag tror att den heter panasonic SA-HT70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Såhär hittade jag: Region code hack : 1 - Put one disk on "DVD-charger #3" 2 - Select "DVD-Charger #5" and open it 3 - Press the "menu display" buttom on remote control two times 4 - Then it will show a prompt on the DVD display 5 - Press: 997855645 - ALL religions enabled. Kolla själv på: http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?sele...nasonic+SA-HT70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Såhär hittade jag: Region code hack : 1 - Put one disk on "DVD-charger #3" 2 - Select "DVD-Charger #5" and open it 3 - Press the "menu display" buttom on remote control two times 4 - Then it will show a prompt on the DVD display 5 - Press: 997855645 - ALL religions enabled. Kolla själv på: http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?sele...nasonic+SA-HT70 Tack ska testa imorgon Vilken av dessa kanppar är menu display-knappen? http://img66.imageshack.us/img66/3642/eur7502x2014wy.th.jpg Redigerad 8 april, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vet faktiskt inte du får testa dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet faktiskt inte du får testa dig fram Antingen så finns det ingen sån knapp eller så funkar inte "hackningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Mja, du kan ju alltid leta på andra ställen Det finns knappar på kontrollen som man kan klicka runt på, ge mig hela DVD-spelarens namn så kan ja fixa det. Kan man fixxa nått sånt på : Sony DVP-NS355 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan man fixxa nått sånt på : Sony DVP-NS355 ? Bara att söka själv. OBS: dt är inte alltid det funkar tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts