Tangelito Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Idag är det exakt 38 år sen Martin Luther King mördades i Memphis, Tennessee, USA. Gå gärna in här http://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_King för att läsa mer om honom. R.I.P My Friend OBS! Tycker du det här är ett onödig tråd? Gärna rapportera om du tycker det, hade bara tråkigt så därför gjorde jag tråden! Redigerad 5 april, 2006 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 "Död 4 april 1968" Det är väll ändå inte 78 år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Idag är det exakt 6 år sen min morsa dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Idag är det exakt 6 år sen min morsa dog Kom igen BroDD, killen tar illa upp, det fattar du väl? Visa lite ömsesidig respekt och hänsyn istället. Det är ju kommenterar som dessa som bidrar till en sämre stämning på forumet. / A.A Redigerad 5 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nej men när vi ändå var inne på dött folk så.... aja ska vara tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 1968 var det för 38 år sen, inte 78 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) A.A har varit här och ändrat din quote. Men vad är ditt jävla problem då ? visa lite respekt till grabben ditt jävla svin. hans morsa dog idag för 6 år sen. tänk dig in i samma situation. du skriver att din morsa dog för 6 år sen, och något svin skriver "och?" bara för att jävlas tänker jag skriva att jag fyller år idag. pwnd. Redigerad 5 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 FEL FEL FEL! Jag råkade räkna tillbaka tills när han föddes, förlåt, han dog exakt för 38 år sen, nån mod ändra titelbeskrivningen. BTW. sluta bråka så blir det inte nån missförstånd, ni kan gärna kommentera om hur han var som person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Idag är det exakt 6 år sen min morsa dog Lessen för din skull.. hoppas du har klarat dig bra ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Men vad är ditt jävla problem då ? visa lite respekt till grabben ditt jävla svin. hans morsa dog idag för 6 år sen. tänk dig in i samma situation. du skriver att din morsa dog för 6 år sen, och något svin skriver "och?" bara för att jävlas tänker jag skriva att jag fyller år idag. pwnd. - Håller nästan med här. Jävligt taskigt sagt, och han sa ju något som var väldigt närliggande till vad tråden handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Äntligen en person man verkligen kan sörja och hedra. RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jay! Låt oss spela Stevie Wonder's "Sir Duke" resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Idag är det exakt 6 år sen min morsa dog Ajajaj Illa... Den 28 feb i år var exakt 11 år sedan min mor gick bort Var bara 5år ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ajajaj Illa... Den 28 feb i år var exakt 11 år sedan min mor gick bort Var bara 5år ffs Beklagar sorgen asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts