fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote:Frölunda Är ju göteborgare vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Men herregud. Hockeysäsongen tg slut efter OS. Det är föööör mycket nu. Men jag tror och hoppas i alla fall på Linköping. Jag hatar det resterande lagen satt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Färjestad vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Färjestad vinner. Tror inte det. 5 Raka sm-finaler, vunnit 1 av dom. Det är inte bra stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tror inte det. 5 Raka sm-finaler, vunnit 1 av dom. Det är inte bra stats Stats lol. Nej det är därför dom vinner, dom har väl mer eller mindre krossat Hv i nån match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 LHC är dom bästa heja heja heja klubben!!!!!!! Ja om ni inte förstod så rösta jag på Linköping/LHC SM Guld!!! SM Guld!!! SM Guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Stats lol. Nej det är därför dom vinner, dom har väl mer eller mindre krossat Hv i nån match. Vill inte vara elak nu men... Så säger du bara för att du hejar på dom. Låt statistiken tala för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vill inte vara elak nu men... Så säger du bara för att du hejar på dom. Låt statistiken tala för sig själv. Statisken kan dra åt helvete. Och nej jag håller inte på Färjestad, jag håller på Hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 LHC är dom bästa heja heja heja klubben!!!!!!! Ja om ni inte förstod så rösta jag på Linköping/LHC SM Guld!!! SM Guld!!! SM Guld!!! Var det inte linköping som låg sist i tabellen för 2-3 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Var det inte linköping som låg sist i tabellen för 2-3 år sen Spelar det någon roll nu??? LHC har legat i Elitserien i ca. fem år eller något sånt så vi hade förmodligen inte etablerat oss riktigt och vant oss vid skillnaden på spelare då.. Men nu är det så att vi leder våran match serie och HV leder sin vilket förhoppningsvis leder till att det blir HV71 mot LHC i finalen och då kommer LHC som vanligt vinna med 8-2 i varje match.. Vilket helt enkelt leder till att vi vinner SM Guld.. Men kan inte leva på historien grabbar inse fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Spelar det någon roll nu??? LHC har legat i Elitserien i ca. fem år eller något sånt så vi hade förmodligen inte etablerat oss riktigt och vant oss vid skillnaden på spelare då.. Men nu är det så att vi leder våran match serie och HV leder sin vilket förhoppningsvis leder till att det blir HV71 mot LHC i finalen och då kommer LHC som vanligt vinna med 8-2 i varje match.. Vilket helt enkelt leder till att vi vinner SM Guld.. Men kan inte leva på historien grabbar inse fakta. Jag håller med om att linköping är ett mycket bra lag. Och frölunda är inte som förra året med tanke på att lundqvist åkte till rangers. Men Salo är ju ganska bra, han har ju storspelat mot linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Djurgården... nån kommer märka att nåt av lagen som e kvar fuskade och så tar dom in djurgården istället då, och så vinner dom.. det är vad jag tror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: HV 71 Färjestad och Frölunda är självklara hatlag. LHC gillar jag inte heller speciellt mycket så det blev bara HV kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tror och hoppas på LHC. Är Djurgårdare i grunden, men av lagen som är kvar så tykcer jag de har spelat bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Är egentligen djurgårdare, men det blev LHC , fråga mig inte vf.. haha, skrattade när jag såg att Hv hadde fått minst röster, hatar HV över allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Frölunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 HV71! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bryr mig egentligen inte. Men eftersom jag är göteborgare så blev det Frölunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ishockey är egentligen inte min typ av sport men eftersom jag bor i Frölunda så... Vote: Frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts