dibel Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Visas Chappelle's Show fortfarande? annars vilken kanal? S1 och S2 gick i repris på MTV förut men de håller på att spela in S3 just nu Chappelles show, Simpsons, Family Guy, CSI, Joey och Liga Europa. Säkert något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 The Man Show Sexistiska skämt, öl, lättklädda kvinnor, girls on trampoline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag ser aldrig på TV, särskilt inte TV serier. Det enda programet som jag följt den senaste tiden är rundgång, men det har ju slutat... Och rundgång har jag tittat på på datorn också! Ska jag vara ärlig så har jag nog inte sett på TV på 2 månader! Bara lite filmer någon gång ibland, för filmer äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Family guy, Prisonbreak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Eh... glor på Letterman då och då. Annars är det inget. Oj vad tråkig och out-dated jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 24 - utan tvekan [ kolla signaturen ] Lost - 2:a plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts