Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lost, Prison break och 100% följer jag. fast inte på TVn, tv är för kärringar. Skål på det. Själv ser jag nästan inte alls på TV. Men jag följer Lost. Hmm, det är nog det enda. Jag har förövrigt bonnteve, and I'm fuckin' proud of it. Vad är det speciella med 24? Första säsongen var bra, nu går det bara nedåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bollibompa ...Hehe nej men jag gillar family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Allison Mack! Visst är hon snygg! . Lana är också snygg Lois också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad är det speciella med 24? Första säsongen var bra, nu går det bara nedåt. Det är fullt med spänning och action i varje avsnitt och såna slut som gör att man måste kolla mera. Jag har inte sett s01 ännu men jag får ta börja kolla på säsongen när jag får tid, alla säger ju att den är den bästa säsongen av alla fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lätt rundgång! Hoppas protestlistan mot nedläggning går igenom! Finns det sån på nätet också (där man bara kan skriva på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kobra & Filmkrönikan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Prison Break Oz Simpsons Family Guy American Dad Seinfeld Det är väl vad jag brukar se när det väl går på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Chappelle's Show, Prison Break, Joey, Simpsons, Futurama, Family Guy & American dad. Redigerad 4 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 LOST är det ENDA jag följer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Lost, Prison break och 100% följer jag. fast inte på TVn, tv är för kärringar. Vad lat man kan vara då... Jag är inte så mycket bättre själv dock. Borde inte e17 komma av prison break snart :S... Jag följer främst Prison Break, Parlamentet, Family Guy. Förlåt om jag säger det för det kanske är lite tabu men jag garvar mer åt Family Guy än Simpsons nuförtiden. Helt annan humor men endå. Redigerad 4 april, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Desperate Housewives är det enda jag följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Chappelle's Show, Prison Break, Joey, Simpsons, Futurama, Family Guy & American dad. Visas Chappelle's Show fortfarande? annars vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Visas Chappelle's Show fortfarande? annars vilken kanal? MTV tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Lost Prison Break Hey Baberiba (första och andra säsongen (nu har jag tröttnat)) Edit: Jag måste bara lägga till Brum . Det tittade jag alltid på när jag var liten. Redigerad 4 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Famliy Guy, That 70's show (vet inte om det här räknas men) Bleach. Och sen är det väl nått mer som jag inte kommer på. Jo Vänner ibland, men inte hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Top gear, Parlamentet, Time out, Family Guy, American dad, I princip allt som har med humor att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Family Guy, 100 Höjdare, Grattis Världen, Fraiser, Seinfelt, Smalville, CSI, Vänner och Joey. Kollar väl också på Filmkrönikan som The Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Fastlane, någon? Gick på Kanal 5 för ett ganska bra tag sen. Actionserie, cool som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag ser aldrig på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Absolut Lost . och family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts