Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad har ni på sajten för favoritprogram? Jag älskar Rundgång (visst, det har slutat men så länge det varade så var det bra), utan de programet hade jag missat godbitar som "Helix - Rock you", "Accept - Balls to the walls" och "Bon jovi - Living on a prayer" men program som håller på är väl typ Extreme machines, Scrapheap challeng och massa annat på Discovery Så, er tur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Utan tvekan Lost! längtar lite smått till det varje onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Rungång \m/ Annars simpsons och alla dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Futurama och Mythbusters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Top Gear, Joey, Invasion, Lost, 100 Höjdare! High Chaparall, Grattis Världen, Kvarteret Skatan, Drickbart och Stockholm Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Family Guy, Frasier, Seinfeld och Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) PrisonBreak, Smallvile och 24. 24 - Kommentar: Serien äger. Om du gillar spänning och action så måste du se denna!, PrisonBreak - Kommentar: PrisonBreak är både spännande och väldigt efterlängtande. Om du gillar hjältar och mysteri så ska du se denna!. Smallville - Kommentar: Behöver jag säga nåt mer?, de gamla Superman serierna var dåliga men Smallville är myycckkeett bättre. Här får man uppleva hela Clarks uppväxt. Denna serien är stort rekommenderad!. Redigerad 4 april, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vet inte direkt vad dom heter men rymdforskning på Discovery kanalerna är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 PrisonBreak - Kommentar: PrisonBreak är både spännande och väldigt efterlängtande. Om du gillar hjältar och mysteri så ska du se denna!. Jo, Prison break är skitbra också, men jag har missat så mycke att det knappt är värt att se på längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Rundgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jo, Prison break är skitbra också, men jag har missat så mycke att det knappt är värt att se på längre :'( I Maj börjar TV3 att sända om alla avsnitt från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mitt absoluta favoritprogram är 24, finns ingen annan serie som slår den. Sedan är ju serierna Prison Break, CSI, The Simpsons och Lost också helt kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Amazing Race, utan någon som helst tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Oz Smallville - Kommentar: Behöver jag säga nåt mer?, de gamla Superman serierna var dåliga men Smallville är myycckkeett bättre. Här får man uppleva hela Clarks uppväxt. Denna serien är stort rekommenderad!. Allison Mack! Redigerad 4 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Las Vegas Invasion Nip/Tuck Prison Break Smallville Supernatural Surface O.C Veronica Mars Buffy Angel Palla många serier. GAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Days of our Lives Oz Prison Break LOST Joey Desperate Housewives 8 Simple Rules Simpsons Redigerad 4 april, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lätt rundgång! Hoppas protestlistan mot nedläggning går igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lost, Prison break och 100% följer jag. fast inte på TVn, tv är för kärringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts