Frenzy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Stod mellan banan och äpple. Vote: Päron. Päron äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Melon...INGEN frukt slår en saftig vattenmelon en varm sommardag på stranden asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vota: Banan Alltid gott att suga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Banan är gott i glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vote: Clementin Käkar dom som godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Illröda och riktigt saftiga äpplen står högst upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Päron, Äppel och Banan! Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Persika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Mango Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vote: annan Grapeäpple, heter det så En röd frukt som typ liknar grapfrukt i formen, med små sura bär inuti, har inte ätit det sedan dagis men kommer fortfarande ihåg de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Granatäpple? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Oj, här var en trevlig tråd som jag har missat Vote: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Oj, här var en trevlig tråd som jag har missat Vote: Den där... bananen ser lite... konstig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 När det gäller frukt finns det inget som går upp mot en saftig apelsin. Problemet är att det tar en halv evighet att skala de små och att det ibland rinner och sprutar saft åt alla håll och vänster och blir kladdigt överallt och underallt. Men det får man ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 När det gäller frukt finns det inget som går upp mot en saftig apelsin. Problemet är att det tar en halv evighet att skala de små och att det ibland rinner och sprutar saft åt alla håll och vänster och blir kladdigt överallt och underallt. Men det får man ta. Man får alltid i ögonen. Iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag brukar skära apelsinen i klyftor istället. Mycket lättare, och mycket godare. Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Warholianen i mig säger banan. Sybariten i mig säger melon. Exotisisten i mig säger kiwi. Julefröjdsälskaren i mig säger mandarin. Men MANNEN i mig säger blodapelsin. "Blodapelsin?" "Ja tack" "Något annat?" "Senare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kiwi, Banan, Mango.. Svårt att välja. Godaste grönsaken är helt klart Avocado! Ananas är det äckligaste som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Starfruit! Godast lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag röstade på Melon. Saftig vattenmelon är gött det. Gillar många andra frukter... vindruvor och kiwi är också riktigt gott. Orkar inte köpa så ofta bara för frukt har en tendens att ruttna alldeles för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts