P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vindruvor. Kan äta ett kilo. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Apelsin slår det mesta, även om vindruvor och ananas är jäkligt gott det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vindruvor. Kan äta ett kilo. Mumma. Samma här. Det ska vara minst en stor klase. Annars är det inge mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Apelsin, gillar att dela dom och bara suga ur saften EDIT: Håller med Siana, vindruvor och ananas är också j*vligt gott Redigerad 4 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ananas is teh shizzle. Kall alltså, inte sån på Pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mango! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Åååh.. kom tänka på fruktsallad.. gjorde ju alltid det när man var liten jädra gott, men min röst kom på banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ananas is teh shizzle. Kall alltså, inte sån på Pizza. Pizzan med kyckling och ananas är feta god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Melon. Har för mig att det är nätmelon den heter, den är lite mörkgul på utsidan och ljusgrön inuti. Smaskig! Clementiner äter jag annars flera kilo av runt jul, äter ca 1 påse om dagen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Banan. äter nog en klase i veckan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vindruvor, ananas, äpple, päron och melon. Kommer inte på fler. Fruktsallad! *drool* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Ananas är ju ganska givet. Eftersom jag har ganska svårt att äta andra frukter p.g.a mina allergiproblem. Men vindruvor är fruktansvärt gott det med. Redigerad 4 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Vindruvor, banan och rambutan. Tar druvorna. Vote: Annat Redigerad 4 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Grape, äter det VARJE dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Räknas godis frukter ? Nee men pluuummon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mango............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Oj, vilket svårt val. Alla frukter är ju supergoda förutom apelsin (som jag inte tål). Äpplen missbrukar jag nu för tiden och passionfrukt äter jag mängder av när ICA/Konsum har extrapris. Men min röst får hamna på passionsfrukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Äta banan och svinga mig i lianerna till skolan är det bästa jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Äpple, föll min röst på. Anledning: Gott... Men vindruvor är också namnam... Men men. Inget äpplesort är godare än "Red Delicious" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote bananaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts