Patrik Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vilken är godast? Hoppas att jag inte glömde någon viktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vattenmelon, tätt följd av vindruvor Så min röst föll på "Annan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: päron Tål typ ingen frukt men det finns nån sort av päron som jag tål och den är goood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vattenmelon, tätt följd av vindruvor Så min röst föll på "Annan" Melon finns där, annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 VinDruvor FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Passionsfrukt är så freaking gott, speciellt i hemmagjord glass. Mm, den goda smaken av frukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Melon finns där, annars. Missade det när jag skummade igenom, sökte efter Vatten Aja, vattenmelon är den enda melonen jag gillar av dem jag har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Klart mango. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Null Vote.. hatar grönsaker/frukt.. äter ALDRIG sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Null Vote.. hatar grönsaker/frukt.. äter ALDRIG sånt Och se så hög IQ du har. Ehm... den godaste frukten är mango, ja. Jittegutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Crice: Passionsfrukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mango. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kiwi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tror nog det blir päron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mandarin, helt klart men banan är också gott ibland också äpple (som man pallat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vindruvor. Mandarin är också gott. (mandarin är väl sånna dära små med tydliga klyftor i?! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Mangoooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Clementin, banan, vindruvor och melon är mina favoriter. Melon är den allra godaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts