Weener Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ja, det kan ju alltid vara kul att se vad folket på forumet sysslar med för idrott eller annat. Själv gick jag i innebandy, men slutade. Nu går jag inte i nått, utan cyklar eller promenarar raskt varje dag. Vet inte om det kan räknas som träning, men men... Så, vad sysslar ni med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Skoljympa gick på fotboll förr, men jag lyckades aldrig komma i tid (eller överhuvudtaget) så dom kickade mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Skoljympa gick på fotboll förr, men jag lyckades aldrig komma i tid (eller överhuvudtaget) så dom kickade mig Hahahaha, kickade. Hahahaha. Ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Testat det mesta, nu är det bara fotboll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Gick på en fotboll förut men jag föll så jag slutade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kom igen grabbar, seriöst! Det fanns faktiskt en liknande tråd bara 4 sidor bakåt... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37881 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts