DrStupid Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Hmm... Svårt att välja... Jag väljer att tänka på vem som äger hårdast: Axl Rose eller Slash? bha... får bli Slash. Eller föressten så kanske trummisen är coolast. Nja, basisten (som jag är själv) är nog coolast. Nej... GITARRISTER SLÅR ALLT! Obs! Helheten i bandet är det som gör det! Vote: Slash. oj... menar gitarristen. Redigerad 4 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Enligt mig går det inte att välja ut nån av dom, eftersom att själva helheten i bandet innehåller allt det där tillsammans. Om jag måste välja så väljer jag nog sångaren, eftersom han hörs mest och ger nog den största attityden till bandet. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Svårt att bestämma sig, antingen gitarrist eller sångare, röstar på sångaren av samma anledning som Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 1.bassisten 2.trummisen 3.sångaren/gitarristen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Null Vote. Går inte och säja att Någon med ett visst instrument e "coolast" i ett band. Vissa bassister e coolare än vissa gitarrister, vissa gitarrister e coolare än vissa bassister/ Trummisar osv men om det e något som e coolt så e det ju blås instrument som T.ex trumpet, munspel, sax & sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Trummisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vote : gitarristen BJ Armstrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts