chiligr Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Tänkte kolla om en undersökning en kompis gjort stämmer på andra forumän de som är helt musik-inriktade! Vem är generellt coolast i ett band enligt dig? vote: bassisterna äger dase. Kolla bara på: Lemmy Steve "arry" Harris Cliff burton Dee Dee Ramone Nikki sixx Det finns många fler! Batterist betyder trummis...så. Redigerad 4 april, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Batterist är det trummis då eller? Eller är det en som slår på batterier? Aja hursomhelst så röstade jag på sångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Sångaren tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 :'( Jag vota fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Sångaren. Speciellt om han spelar gitarr också. Redigerad 4 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Girig manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Enligt mig går det inte att välja ut nån av dom, eftersom att själva helheten i bandet innehåller allt det där tillsammans. Om jag måste välja så väljer jag nog sångaren, eftersom han hörs mest och ger nog den största attityden till bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Svårt att säga. Men ett faktum är att världens snyggaste band någonsin var The Clash. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Gitarrist, men basist är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Batterist, bara för att jag inte vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Svårt att säga. Men ett faktum är att världens snyggaste band någonsin var The Clash. Punkt. *BILDER* Vadå var? lever dom inte längre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Dj:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Trummisarna/basisterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Beror helt och hållet på talang.... Jag röstade på gitarristerna för det är oftast de som har mest talang.. men sett riktigt sjuka bassister också... Som Steve Digiorgio. Annars är det coolaste när någon spelar gitarr och sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Beror helt och hållet på talang.... Jag röstade på gitarristerna för det är oftast de som har mest talang.. men sett riktigt sjuka bassister också... Som Steve Digiorgio. Annars är det coolaste när någon spelar gitarr och sjunger. Som våran allas James Hetfield! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bas, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Batterist, bara för att jag inte vet vad det är? Jag rösta på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 De är olika från band till band vem som är coolast enlgit mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Det beror på. Men oftast är det gitarristerna, för dom är oftast dom mest tekniska. Finns också en del trummisar som säger att dom är bra (men dom bankar bara på med dubbelpedaler), men det är oftast gitarristerna som är ballast. Bassister kan vara coola också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Batterist är trummarn. Vote: Gitarrist Men sångaren är också ganska okej Redigerad 4 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts