splitx Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag vill ha hjälp mäd upp draget hos 8 ball bomb ba base fattar inte hur man gör 8 ball dör bara hela tiden kan någon hjälpa mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Första gången jag spelade det var det enklast för mig att springa med 8ball på fartyget och skjuta ner dom istället för att stå med snipern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Själv tog jag mig bazooka och ställde mig på taket på det där huset. Sköt sönder bilarna för att sedan pilla ner de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag sniprade dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tack jag klara det tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts