Anathema Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Har varit utan internet i 2veckor så jag har spelat gudfadern hela tiden och har klarat det.. Nu när jag ha 100% och är Don of NY så vill jag ha nått att göra också. Finns det något roligt fuskeliduskeli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Sök på cheats så får du upp alla. Du, måste fråga, är det ett kul spel? De senaste 8 spelen jag köpt har varit så grymt tråkiga och vet inte om jag palla köpa det om det är tråkigt det med. Hur kul är det? *Edit Här har du fusken: http://vgstrategies.about.com/b/a/255831.htm Redigerad 4 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Sök på cheats så får du upp alla. Du, måste fråga, är det ett kul spel? De senaste 8 spelen jag köpt har varit så grymt tråkiga och vet inte om jag palla köpa det om det är tråkigt det med. Hur kul är det? *Edit Här har du fusken: http://vgstrategies.about.com/b/a/255831.htm Tack Spelet är ganska ockej men om man ska köra plus och minus kan de vara såhär: + Ta över affärer och varuhus + Gå upp i rank från outsider till Don över hela NY + Uppgraderingar av vapen + Ta över andra familjer + "bribe a cop" + Gör din människa precis som du vill! - Bilarna! Finns endast några stycken: bil1,bil2,pickup,lastbil,polis och ambulans(som finns när Don Vito blir skjuten) - Gå inte att ta med sig "family guys" på uppdrag utan du får ta över ett helt jäkla compund själv - Ingen radio - Du kan inte ändra kläder i själva spelet utan måste spara och gå in i laddnings menyn för att bytta kläder - När du blir don över Corleons vad händer med Micheal? han försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Tack Spelet är ganska ockej men om man ska köra plus och minus kan de vara såhär: + Ta över affärer och varuhus + Gå upp i rank från outsider till Don över hela NY + Uppgraderingar av vapen + Ta över andra familjer + "bribe a cop" + Gör din människa precis som du vill! - Bilarna! Finns endast några stycken: bil1,bil2,pickup,lastbil,polis och ambulans(som finns när Don Vito blir skjuten) - Gå inte att ta med sig "family guys" på uppdrag utan du får ta över ett helt jäkla compund själv - Ingen radio - Du kan inte ändra kläder i själva spelet utan måste spara och gå in i laddnings menyn för att bytta kläder - När du blir don över Corleons vad händer med Micheal? han försvinner. SPOILER VARNING??? GRR Redigerad 31 maj, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Håller med Anathemas plus och minus lista. Jag skulle då inte rekommendera det om du gillar GTA liknade spel hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts