Jump to content

Tomb Raider: Legend

L_Voll
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag fattar inte vad du menar . jag har varit vid dom där 2 med spjut o kollat vad det står där det står nått om hall of knowledge o 4 namn sen har jag varit där i den dolda gången till laras rum o där står det nått om dom 2 med spjut vid poolen. fattar ändå inte vad jag ska göra .

http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/tunga-ixs.JPG

Hitta honom i gången imellan biblioteket och Lara's sovrum. Gå fram, tryck på useknappen, så ska en vägg till vänster visa en ledtråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Nu är remaken bekräftad av Eidos. :ph34r:

Eidos Interactive, one of the world’s leading publishers and developers of entertainment software, confirms today that they are developing a special ‘10th Anniversary Edition’ of Tomb Raider.

The new game is being developed by Crystal Dynamics, who recently launched Lara Croft Tomb Raider: Legend on Xbox 360, PS2, Xbox, PC and PSP, with versions on Nintendo DS, GBA and GameCube later in 2006.

“Our ‘10th Anniversary Edition’ of Tomb Raider, is a one-off title to celebrate both Lara and Tomb Raider, it will appeal not only to the loyal fans of the Tomb Raider series but will also attract a totally new audience.” Said Larry Sparks, Head of Brands Management at Eidos.

Tomb Raider™ originally launched in 1996 and is still one of the best selling videogame franchises of all time, with over 30 million copies sold.

The special ‘10th Anniversary Edition’ of Tomb Raider will be available on PlayStation 2, PSP and PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

BUMP

Jag läste i tidningen att det var tal om en uppföljare till Legend (Hurra!).

Dessvärre stod det att den kanske skulle göras i sammband med nästa Tomb Raider-film. Och som vi har märkt de senaste åren brukar inte sånna spel bli så bra.

Jag har ingen källa på detta, läste det i den lokala morgontidningen, men tänkte att det är säkert någon här som kanske kan kompletera mina uppgifter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP

Jag läste i tidningen att det var tal om en uppföljare till Legend (Hurra!).

Dessvärre stod det att den kanske skulle göras i sammband med nästa Tomb Raider-film. Och som vi har märkt de senaste åren brukar inte sånna spel bli så bra.

Jag har ingen källa på detta, läste det i den lokala morgontidningen, men tänkte att det är säkert någon här som kanske kan kompletera mina uppgifter. :)

Ett spel blir ju inte dåligt BARA för att det baseras på en film. Ett spel blir dåligt när distributörerna kallar sig EA. Om Crystal Dynamics gör uppföljaren (vilket jag skulle anta) så lär ju spelet bli en höjdare. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett spel blir ju inte dåligt BARA för att det baseras på en film. Ett spel blir dåligt när distributörerna kallar sig EA. Om Crystal Dynamics gör uppföljaren (vilket jag skulle anta) så lär ju spelet bli en höjdare. :)

Hoppas du har rätt. ^_^

Fast det jag är oroad över är att man kanske måste följa storyn från den möjligtvis dåliga filmen. Och tänk om man måste spela som Angelina Jolie!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor