Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Njae. Nästan, när man är 18 får man ha en motorcykel på max 600 cc medans när man blir 20 så får man automatiskt (om man har motorcykelkörkort) köra de tyngre också. Sorry grabbar, lagen kommer att vara ändrad tills ni ska ta. Idag får man automatiskt om man är 20. Den nya lagen säger att du ska vara 22, eller 24. Kommer inte riktigt ihåg. Källa: Metro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Sorry grabbar, lagen kommer att vara ändrad tills ni ska ta. Idag får man automatiskt om man är 20. Den nya lagen säger att du ska vara 22, eller 24. Kommer inte riktigt ihåg. Källa: Metro Den sved rätt okej. Uschipuschi. @ Archemra: Min går i ca 150 km/h otrimmat. Men när den var trimmad gick den i 180km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vaför Moped är de då? Vespa? Beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vaför Moped är de då? Vespa? Beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag är 14. Ska nog skaffa moppe om ett år sen vid 18 blir det hoj. Men jag kommer nog inte trimma moppen, för en jag känner trimma sönder sin moppe och när polisen stoppade honom så va dom tvungna att omhänderta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Inget! Bil ska man ha!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Fixat först bil körkort sedan tung motorcykel. Ta inte lätt. Det är inte lönt att betala 10-15.00:- för ett körkort för att sedan ta ett nytt två år sedan. Vote: Mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag är 14. Ska nog skaffa moppe om ett år sen vid 18 blir det hoj. Men jag kommer nog inte trimma moppen, för en jag känner trimma sönder sin moppe och när polisen stoppade honom så va dom tvungna att omhänderta den. Trimma inte sönder den då utan trimma den med klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) MC, you dummy! Varför? 1) Attityd Mycket coolare med MC än med moppe 2) Hastighet MC går snabbare! 3) Miljö Moppar har strypta motorer (tvåväxlade i vissa fall). Detta innebär att motorn drar mer än en mycket större o snabbare MC! Och angående relationen mellan könsorgan och fordon: alla har fått allting om bakfoten. Man skaffar inte stora bilar för att kompensera för små könsorgan, utan för att det är fjantigt om fordonets cylindervolym är mindre än ens k*k! Redigerad 4 april, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Sorry grabbar, lagen kommer att vara ändrad tills ni ska ta. Idag får man automatiskt om man är 20. Den nya lagen säger att du ska vara 22, eller 24. Kommer inte riktigt ihåg. Källa: Metro Är det inte bara ett förslag en så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Moppe när du är 15, motorcykel när du är 18+ Redigerad 5 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ok... Hur snabbt går en lätt mc då? Typ 100-120 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Är det inte bara ett förslag en så länge? Inte enligt Metro i alla fall. Mig gör det absolut ingenting om dom får igenom skiten. Man är INTE mogen för en motorcykel med dom krafterna när man är 20 bast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Skaffa moppe sen så köper du bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inte enligt Metro i alla fall. Mig gör det absolut ingenting om dom får igenom skiten. Man är INTE mogen för en motorcykel med dom krafterna när man är 20 bast. Men man är mogen att köra en bil när man är 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr whoopee Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Moppe!! lättviktare är iaf inget att ha... man blir ju nästan dragen av en trimmad moppe i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Moppe!! lättviktare är iaf inget att ha... man blir ju nästan dragen av en trimmad moppe i värsta fall. Kul att du tar en 'känd' forumits namn. Du vet förstås inte vad jag talar om men Misterwhoopee Redigerad 6 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hade du bott i spanien så skulle du köpt en modep. Men nu bor du i sverige... därför ska du ha motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts