I lol Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 När jag stoppar i en DVD-skiva i min DVD enhet så laddar det bara skivan någon enstaka gång. Det gäller bara DVD skivorna, CD skivorna fungerar utmärkt med den.. Men vad kan då felet vara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Den borde ligga i datorhjälps tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Den borde ligga i datorhjälps tråden. Skrev där men fick ingen hjälp sen har det gått en sida så jag kan ju gissa att jag aldrig får någon hjälp där då, och jag orkar inte skriva där en till gång om det här problemet.... BTW, Vad syftar Den på? Redigerad 3 april, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Som nån mod sa nån gång. Skitsamma hur många svar du får, datorhjälpstråden finns av en anledning. Ger du lite mer info får du svar i datorhjälpstråden. Men det hjälper inte att säga nåt i stil med "Jag kan inte spela spel, vad är felet?". Skriv vad du har för dator, vad dvd-spelaren heter och sånt så kanske nån vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Skitsamma hur många svar du får, datorhjälpstråden finns av en anledning. Ger du lite mer info får du svar i datorhjälpstråden. Jag bryr mig inte hur många svar jag får, bara jag åtminstone får 1 ordentligt svar, och det fick jag inte i Datorhjälps tråden Har skrivit en till post i datorhjälpstråden.. Och vad har märket på prylarna att göra med vilka fel dom får Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Och vad har märket på prylarna att göra med vilka fel dom får Vad tror du? Tror att du att en volvo får exakt samma fel som en bmw? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kass cd/dvd-enhet kanske? Optiska enheter slits också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Gamla grejer kan bli så, dessutom finns speciella skivor som rengör linsen/"laser" också, men de kanske bara funkar på DVD-spelare (till TVn) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 I lol Så vadå, om man inte får något svar i den tråden så är det OK att posta här? NEJ. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts