virre cool Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Family Guy. Simpsons är en klassiker men det är mer humor i Family Guy. American Dad liknar ju Family Guy men karaktärerna är inte lika intressanta. Copy & paste on that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag röstade på The Simpsons. Men jag har knappt sett Family Guy, får väl ta och se lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Family guy. Simpsons är också skitbra men i simpsons är det bara Homer som är rolig. I family guy är alla roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Family guy är ju bäst, men jag har sett alla avsnitt som finns ute nu så jag tittar faktiskt hellre på American dad efersom jag bara sett ett 10-tal avsnitt ur den. Vote: A D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vilka sjuka jävla särskrivningar man hittar på det här forumet, helt sjukt. Klår nästan hamsterpaj. Snittbetyget måste ju ligga på IG, helt klart. Föredrar Family Guy då det är mer klockrena skämt och Simpsons börjar bli lite uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Inget slår Simpsons Doh! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur kan det finnas fler Svampbob Fyrkantare än American Dadare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Snittbetyget måste ju ligga på IG, helt klart. Man får inte sämre betyg om man skriver särskrivning i svenska. iallafall inte vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 American Dad... Säsong två... Lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Haha, alla äger ju. Fast Family Guy är min absoluta favorit. Edit: Ah, får koppipejsta på det Maxz sa, precis som Arman gjorde. Redigerad 5 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 American Dad... Säsong två... Lugnt. Syndare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Family Guy, enda tecknade humorserien jag fastnat för. Såg ca 13 avsnitt när jag var ganska sömnig under senaste lanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Simpsons är bäst enligt mig, inget snack om saken. Futurama ligger också bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 The simpsons e helt klart bäst!! HOMER RULES THE WORLD!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts