Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ni som klagar på för få alternativ: Han skriver 'Vilka är bäst av dessa?' alltså bland det urvalet. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Ni som klagar på för få alternativ: Han skriver 'Vilka är bäst av dessa?' alltså bland det urvalet. Missade det Edit: Simpsons är ju bäst, men humorn i Family Guy är ju skönast och udda Vote: Family Guy Redigerad 3 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Vill först ha godkännande från Maimstream, faktiskt "hans" tråd. Släng in South Park... Tänkte inte på det när jag gjorde pollen Edit: Jag tittade in igen. Redigerad 3 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Släng in South Park... Tänkte inte på det när jag gjorde pollen Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Family Guy, lätt. Fast American Dad kommer inte långt efter och jag saknar Futurama som faen. På IMDBs forum står det att det ska komma 4st Futurama filmer 2007, någon som kan bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 The Simpsons är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 The Simpsons. Men annars Luftens hjältar och Piff & Puff (Räddningspatrullen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Family Guy owns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Men bay blade tar ju allt Usch. --- Fråga: gör dom fler futurama fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nu är det simpsons på 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nu är det simpsons på 3an Nej, nu är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 The Simpsons, men jag hade kanske röstat på Katten Gustav om det fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Utan tvekan Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Men bay blade tar ju allt Wörd, innan man ska till skolan så är det alltid på. Men har Kanal5 slutat med Bey-Blade? Annars så tar Simpsons allt annat med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vojtade The simpsons NoEdIt: eller gjorde jag ? nu blir jag lite lagomt osäker här... Men aja rösten skule legat på the Simpsons ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Men bay blade tar ju allt Bey-blade hetere. Men aa det är bra det mä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nej, nu är det. Började 18:00 förut, men de har ändrat till 17:55. Nu är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Röstade på Simpsons. Har älskat serien sen många många många år tillbaka. Skrattar dock mera när jag kollar på Family Guy, men gillar Simpsons för mycket för att inte rösta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Simpsons är snudd på nostalgi då man sett på det i så många år, men rösten hamnar på Family Guy då de får mig att skratta mest. Men om jag får säga någon annan serie så blir det Drawn Together, så hiskeligt bra! Precis min humor, med Ling-Ling, Captain Hero, Xandir etc. Det äger helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Svampbob Fyrkant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts