Kebab Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Bloodhound äger, har bara hört Foxtror Uniform Charlie Kilo. Det förkortas FUCK No shit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vet inte. Jag vet inte hur kända dem är med dem är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag vill bara att ni ska svara på om ni tycker att dom borde vara kändare än var dom är? och jag är ingen ******* 12:åring eller vad du skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nej, dom behöver inte vara kändare. dom är redan lagom kända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nej, dom behöver inte vara kändare. dom är redan lagom kända... Du får tycka det. Med min poll bevisar jag inte att jag tycker att dom inte är tillräckligt kända [iochförsig så tycker jag det] men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Du får tycka det. Med min poll bevisar jag inte att jag tycker att dom inte är tillräckligt kända [iochförsig så tycker jag det] men ändå Men vad skulle du tjäna på att dom är mer kända? Ska du känna dig feting cool när du glänser med din Bloodhound Gang-tröja eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Fisk. Nån Moderator borde gör nåt åt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Nån Moderator borde gör nåt åt detta. Din tråd ja. Den suger stenhård balle. Kan vi inte göra en sån här tråd om varenda band? Det skulle ju vara kul.. Förresten suger bandet, jävla överskattat. Dom var ju okey för några år sedan då man hörde Mope och dom låtarna, alltså då 12 åringarna inte visste hur man stavade till "gang". Nu är dom värdelösa. Redigerad 4 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Varför är de Frågetecken på slutet av varje svar? Därför att "Ja?" är förkortning för "Ja, klart de borde, vem tycker inte det?", och "Nej?" är förkortning för "Nej, varför skulle de?". Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Bloodhound äger, har bara hört Foxtror Uniform Charlie Kilo. Det förkortas FUCK! Hahahaha, ja vad grym man är om man har med nånting som förkortas "FUCK" i sin låt. Ja, jag ska börja lyssna på Bloodhound Gang för att de är så grymma. Haha, ja det ska jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Låten "I hope you die" är riktigt skön ju, den skrev Jimmy Pop och nån mer ur bandet när dom tvingades bo i samma rum under en längre tid och gick varandra på nerverna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nej...Hade dem varit värda att vara mer kända hade dem varit det. Redigerad 5 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Deras största hitar "Fire water burn", "Bad touch" och "Charlie kilo..." har väl blivit rätt så kända. Fast de var ju större på 90-talet och början av 2000-talet än vad de är nu, vilket kan bero på att de inte hade släppt något album på fem år innan Hefty Fine och att många glömt bort dem. "Fire Water Burn" är tagen från Rockmaster Scott & The Dynamic Threes "The Roof Is On Fire", vet dock inte hur det är med deras andra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Om BG ska på turné i närhetan av öland/kalmar så tell me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Tyckte dom var helt ok när dom kom och släppte första plattan, nu tycker jag dom är lite för löjliga och gör inte speciellt bra musik, tycker det mesta dom släpper nu låter likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Helst inte. Tycker sångaren har en röst som kan driva en mordisk, argh. Nej, BHG och dess sångare kan dra åt helvete men det är bara min enkla åsikt så bli inte arga, BHG-fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts