glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kattälskarnen Foxtrot Vote: Nej? Varför e de fråge tecken på slutet på Ja? är de en fråga ja?-.- En liten miss Vill ni att jag ska göra en version 1.1 skojjade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Men varför är de ett frågetecken på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Dom är också väldigt stora för mig! Bästa låtarna är: bad touch charlie kilo i hope you die the roof is on fire Fast dom andra låtarna är också as bra, men dom här är dom jag tycker är bäst! Skriv gärna vilka som är era favvo låtar gjorda av BG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Om ni har lust kan ni bli medlem i mitt forum, jag har bara några medlemmar men ändå Klick me ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 the roof is on fire Fire, water burn heter den... Och med tanke på dom låtarna du lyssnat på, så har du lyssnat på BG mest kända låtar. Och dom är tillräkligt kända ska jag säga dig. Dock så är vissa andra låtar lite underskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Fire, water burn heter den... Och med tanke på dom låtarna du lyssnat på, så har du lyssnat på BG mest kända låtar. Och dom är tillräkligt kända ska jag säga dig. Dock så är vissa andra låtar lite underskattade. Dom låtarna jag nämnde är inte dom ända jag har lyssnat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Om ni har lust kan ni bli medlem i mitt forum, jag har bara några medlemmar men ändå Klick me ;-) Vad har det med tråden att göra? Lägg en länk i din signatur istället. Vote: Nej Deras största hitar "Fire water burn", "Bad touch" och "Charlie kilo..." har väl blivit rätt så kända. Fast de var ju större på 90-talet och början av 2000-talet än vad de är nu, vilket kan bero på att de inte hade släppt något album på fem år innan Hefty Fine och att många glömt bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Usel undersäkning tycker jag, dom är ju redan kända. Uhn Tiss... och FUCK spelas (eller spelades, för dom är ju inte så nya längre...) ju hela tiden på t.ex. MTV. Dessutom undrar jag varför man vill att de skulle vara "mer kända". Gillar man dom så fine, man behöver ju inte tvinga andra att gilla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Usel undersäkning tycker jag, dom är ju redan kända. Uhn Tiss... och FUCK spelas (eller spelades, för dom är ju inte så nya längre...) ju hela tiden på t.ex. MTV. Dessutom undrar jag varför man vill att de skulle vara "mer kända". Gillar man dom så fine, man behöver ju inte tvinga andra att gilla dom. Jag bara kollar om BG fans vill att deras favvo band ska vara kändare än var dom är, är det svårt att fatta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag bara kollar om BG fans vill att deras favvo band ska vara kändare än var dom är, är det svårt att fatta eller? Tycker det är ganska svårt att fatta. Vad spelar det för roll om dom ska vara kändare eller inte? Och hur definerar du 'känd'? Antalet radiospelningar per dag i radio? Eller hur många T-shirts med BG-tryck det säljs på en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har inte sakt att BG inte är kända. Jag har bara ställt frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Jag har inte sakt att BG inte är kända. Jag har bara ställt frågan P-C frågar bara hur du definerar "känd" och om det spelar någon roll hur kända de är. Han sa ingenting om att du har sagt att dom är kända. Redigerad 3 april, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Varför ska jag säga hur jag menar det får ni tolka själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Varför ska jag säga hur jag menar det får ni tolka själva För att det hjälper oss att inte se på dig som en efterbliven, hormonfull 12-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 För att det hjälper oss att inte se på dig som en efterbliven, hormonfull 12-åring. Yay. Tänkte skriva nåt sånt men jag ångrade mig. Nån mod kanske blir sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Yay. Tänkte skriva nåt sånt men jag ångrade mig. Nån mod kanske blir sur. Pah! 'I'm an idea. And ideas are bulletproof...' - V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Varför är de Frågetecken på slutet av varje svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Varför är de Frågetecken på slutet av varje svar? Men spela roll förfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Men spela roll förfan. Ja , jag vill gärna veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts