glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Eh, de är ju redan kända? Jag begriper ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hur ofta hör man en låt som dom har gjort på radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Hur ofta hör man en låt som dom har gjort på radion? Ofta.. Iofs lyssnar jag aldrig på radio, men ändå Redigerad 3 april, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det spelar ingen större roll för mig, jag älskar dom som fan endå. Speciellt Foxtrot Uniform Charlie Kilo och Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss. Visserligen är nästan varje låt dom gjort bra. Along comes mary är också jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hur ofta hör man en låt som dom har gjort på radion? Kan du säga mig hur ofta man hör en Iron Maiden låt på radion? Exakt... Bloodhound gang är kända, tillräkligt kända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nja där har du en viss poäng, men hur ofta ser man reklam på t ex tv om bloodhound gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kan du säga mig hur ofta man hör en Iron Maiden låt på radion? Exakt... Bloodhound gang är kända, tillräkligt kända... Iron Maiden Men dom har dom på radio väldit sällan, har hört dom högst 3 gånger i månaden på radio Bloodhound gang hör jag mycket på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nja där har du en viss poäng, men hur ofta ser man reklam på t ex tv om bloodhound gang Då råkade inte leva för några år sedan, när The Bad Toutch spelades som in i h*lvete på MTV t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Såklart jag vet att vissa låtar har blivit riktigt kända, men jag tycker att BG borde vara mer kändare än var dom är, jag menar inte att dom inte är kända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Räcker väl att man vet vilka dom är..... iallafall har jag aldrig hört en låt med dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Räcker väl att man vet vilka dom är..... iallafall har jag aldrig hört en låt med dem.... En som inte har hört det "supersuperkända" bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 De är redan kända. Tycker dom är asbra men för mycket publicitet kan skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Har bara hört dom på radio nån gång med låten Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Men dom tycks inte vara så kända. Men dom har riktigt skööna låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tycker du att bloddhound gang borde vara kändare än var dom är? Vote: Nej. Är denna tråd helt onödig? Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vem bryr sig om hur känt ett band är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vem bryr sig om hur känt ett band är? Sådana som bara lyssnar på mainstream (förmodligen trådskaparen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Bloodhound äger, har bara hört Foxtror Uniform Charlie Kilo. Det förkortas FUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kattälskarnen Foxtrot Vote: Nej? Varför e de fråge tecken på slutet på Ja? är de en fråga ja?-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Äsch, blir man "känd" mer eller mindre beror ju det på fansen, kan det kanske betyda att deras fans-skara inte är lika stor som andra "kända" band? För mig är dom "stora" i alla fall. Vote: Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts