tommy killer Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hemma gjord pasta Bolognese och pizza. Fiske bullar är också väldigt gott. Och kycklingkebab från Falafel Nr1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 ...Kalvsylta? Oxtestiklar? Hmm.. jag får nog omformulera mig lite där Jag gillar all mat som jag har smakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Hmm.. jag får nog omformulera mig lite där Jag gillar all mat som jag har smakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag gillar nudlar [det är därför jag heter n00dles på CSS] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag gillar nudlar [det är därför jag heter n00dles på CSS] JAA! där kom det, nu kom jag också på att jag älskar nudlar, brukar köpa typ 20 burkar på Lidl och vräka i mig på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag äter Bulgarisk tomatsallad just nu. Yams! Mums. Själv så sitter jag ich käka tysk potatis sallad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Gyrostallrik, alltid. Ack så underbar. Hellst på sibylla city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Spaghetti och köttfärsås med bra parmesanost är gott, ävev nått bra kött, hemmagjorda pommes frites och biarnese sås. Kebab och annat skräp lär väll också nämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Blodigt kött (lyxigt sådant; oxfilé är verkligen det minsta man kan begära) - drypandes - stekt på en sten, serverad med rejält saftig rödvinssås och en underbart fräsch sallad och potatisklyftor med en balanserad, väl utplockad mängd av rotsaker. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 En varm och fräsch lövbiff med vitlökssmör och härlig fin klyftpotatis. Håhåhå där har vi mat, ojojoj. Sen kan min farmor göra fruktansvärt god kalkon. Det är riktigt gott. Grillade räkor på sommaren är också en delikatess. Att doppa det i kräftspad gör inte saken sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Pizza. Är Pizzanarkoman. Skulle kunna sitta och äta det dygnet runt. Redigerad 4 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hemmagjord potatisgratäng och kassler, förmodligen. Pasta carbonara går inte heller av för hackor. Men det gör du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tacos - med köttfärs, gurka, tomater, sallad, lök och en massa tacosås! Pizza - Bolognese med mild sås istället för ost. Hamburgare - grillad hemma på sommaren tillsammans med pommes frites och Cola. Grillad lax, potatisgratäng och sallad - tillsammans med cider är det de bästa man kan äta i sommarstugan. Potatis, älg och kantarellsås - anledningen till att jag åker med på middag hos farmor och farfar. Musslor - den perfekta förrätten! Potatis, mammas köttbullar, mammas köttbullesås och kokade morötter & ärtor - obeskrivligt god husmanskost! Oxfilé och potatisgratäng - Omöjligt att motstå! Ris, marinerad kyckling, tsatsiki och vitt bröd - Kan äta hur mycket tsatsiki som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Friterade räkor med sötsur sås, pizza, hamburgare, tacos, kebab, pannkaka, kyckling, ost och skinkpaj, etc etc.. Gillar det mesta, bara det är gott Redigerad 4 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Sitter just nu och mumsar i mig nybakade kanelbullar (mums!) Jag gillar fisk, kebab, kött, kina mat Kycklingfilé och nudlar är så nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hellst på sibylla city Exakt. Tack för att du tipsade om den för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Lövfbiff med Klyftpotatis och bearniesås och vitlöks smör!.. Nudlar också en av mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Pizza (La Bussola ) Pasta Korvstråganof.. MUMFI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Pizza (La Bussola ) Pasta Korvstråganof.. MUMFI! Korv Stroganoff och pasta? Det var verkligen något nytt. Äter alltid med ris. Kanske är värt att testas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Korv Stroganoff och pasta? Det var verkligen något nytt. Äter alltid med ris. Kanske är värt att testas. Jo det är skitgott med pasta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts