Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har lite tråkigt så jag startar denna topic och ser vad det får för reaktioner Jag gillar pizza, den heter typ "Azteka" på många pizzerior, med Jalapéno och sånt. Tacos är också gott.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vad kan det vara, mammas kycklingfilé med klyftpotatis kanske? Tacos är också gott, pizza nej tack.. Finns en massa jag kommer komma på när andra nämnder det.. Vårrullar är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Vet inte, men Tacos är gott Redigerad 3 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kina mat och wok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kina mat och wok Se där ja, thai-mat lägger jag till på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Piskad valpung och arm saft. Närå, men typ pizza å tacos går i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Balle Jag trodde du gillade kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag trodde du gillade kebab Vem gör inte det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tacotallrik och spagetti med köttfärsås, med mycket timjan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Grillad oxfilé med råstekt potais och bearniesås går ju inte av för hackor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag trodde du gillade kebab Kebab e nog faktiskt favvon asså. KEBAB 4 LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Mammas kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Mammas kebab Men rabarber(i mat) då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Men rabarber(i mat) då ? Har faktiskt inte smakat rabarb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Har faktiskt inte smakat rabarb Attans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Asiatisk mat är gott. Pizza är också gott, likaså kebab. 99% av maten som serveras hemma är god. Egentligen tycker jag nog om det mesta. Klarar inte av folk som aldrig vågar smaka saker. Det som jag gärna inte vill äta är hamburgaren som serveras i skolan. Den är riktigt vidrig. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Något gott kött, till exempel lövbiff som kryddas och steks till det är rosa. Till det ska det vara potatisgratäng med vitlök, baguette, vitlökssmör (till att läggas på köttet och ha i baguetten) och en Shio. Mums filibabba. Rabarben: En rabarber, inte en rabarb. Redigerad 3 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Gyrostallrik, alltid. Ack så underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Grillad oxfilé med råstekt potais och bearniesås går ju inte av för hackor What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts