fido vercetti Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag satt nyss och kollade i forumet där, och jag tänkte vad lite dom vet om spel där. T.ex San Andreas:Hur gör man för att köra bil?(säkert en 8åring) Dom är helknäppa där. Håller nån med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Lås, lås och jätte lås! Rapporterar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ja, dom är tröga, skitkul och läsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ja, dom är tröga, skitkul och läsa. Om man skulle bli medlem där. Då kunde man rätta allt som dom sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Om man skulle bli medlem där. Då kunde man rätta allt som dom sa Fem kronor på att du är den åttaåringen. Nej men ... nödvändig påpekning, änmäler inte eftersom SlewMe redan har ^^ hih Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Ja, dom är dumma där. Blev hybernattad och varnad för att jag postade en bild från Hot Coffee modden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag ar bannad till år 2080 där, haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vet du, jag föreslår att du faktiskt registrerar dig på Fuska.Se's forum. De tar inte lika hårt på onödiga topics där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det nån som sett på fusken till tex. BF 1942? Om du vill höra gubben skrika så flyg högt med flygplanet och hoppa ut, när du fallit ett tag kommer gubben skrika! obs! om han inte skriker har du flygit för lågt Så jävla dumt, hur många är det egentligen som inte vet det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Mycket möjligt att dom är "knäppa", "dumma" m.m Inget vi dock behöver diskutera här. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts