Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag misstänker en hel del fjäsk i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vote: Arvid. en trevlig prick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Glömde! Stellan är drogliberal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 SnällHell... Varför? Därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Lite fel där va Sökte på den gamla pollen jag gjorde som hette Bästa nmoderatorn men hittade bara denna, nån som kan hjälpa mig hitta den gamla på nåt sätt? Edit: Hittade den Bah, hade för mig att sånna här blev låsta men de måste väll ha varit "Sämsta moderatorn" trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Azore Stellhell A.A Anledningar: tja.. de känns mest humana på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Arvid. Sällsynt duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Null vote, varför ? Vill inte bli brutalt mördad inatt av arga mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Gillar inte A.A. Bois-are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Står mellan Arvid o KalleR. Återkommer imorgon med min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Gillar inte A.A. Bois-are A.A är bra. Hawkeye och Jocken, mobbade?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Alla är sjysta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 A.A är bra. Hawkeye och Jocken, mobbade?! De är inte globala moderatorer, därför tog jag inte med dem. Plus att Haweye har lämnat, och Joicken är sjukt inaktiv, plus rejält opopulärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tycker att Azore är helskön. Vote: Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote KalleR 1* KalleR 2* Arvid 3* Azore 4* Topp3 5* A.A StellHell får inte ens vara me. Anser att han är så pass långt ner att det inte finns någon grund att framställa han i detta fall. Kommer nog aldrig gilla honom heller. Min moteveringen till att Kalle fick min röst är samma som SlewME "Jag tycker att Kalle är en trevlig och glad prick men känsla för humor. Han gör ett jävla bra jobb i alla fall." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 A.A så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vote: Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tycker att alla moderatorer är någorlunda trevliga typer. Men min röst går till... *virveltrumma* öhh... inte en aning... hmm... AZORE (yay!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Funnylin var bäst innan ..... Vote: Kaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts