Jojje Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Vecka 15. EDIT: Wiie, ny sida! Redigerad 4 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag har inget påsklov. Jag skall jobba hela påsken... ...Och sommaren... Och hela hösten. Sen kommer vintern. Men den skall jag jobba på den med. Får nya semsterdagar 1 Januari -07. Jahoo! OMG! jag ska fan gå på bidrag när jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) OMG! jag ska fan gå på bidrag när jag blir äldre. Jo om det bara vore så enkelt. Var unga och gå i skolan så länge ni kan. Själv saknar man gymnasietiden fruktansvärt mycket. Festa helg ut och helg in, sköna tider i schemat, mycket polare och studiebidraget + vissa helgjobb. Kanon! Ska aldrig mer längta efter att bli vuxen. Edit; Glömde säga en sak, bo hemma så länge ni kan. Ångrar mig att jag drog iväg så tidigt. Redigerad 4 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 A.A´s vuxen snack. Ward! Helt sant. Crille, ja det är bud på det. Sen om man vill utbilda sig för att få bättre jobb så måste man ta studielån. Nej, passa på när ni får det gratis. Lyssna på oss gammlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vice´s vuxen snack Korrekt, lyssna på oss och lär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 V.15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hade väll varit bättre med en poll? Ajja, vecka 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag har ledigt varje tisdag och varje fredag och slutar 12 på måndagar varje dag tills sommarlovet. nej jag går INTE på IV ....Ok? Påsklovet för mig är nästa vecka, dvs vecka 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hade väll varit bättre med en poll? Ajja, vecka 16 W0rd vecka 16 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Näst nästa tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts