MiRRe Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag tänkte fråga för skillnaderna kan skilja mycket på vissa lov..Jag har vecka 15.Läääängtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jag tänkte fråga för skillnaderna kan skilja mycket på vissa lov..Jag har vecka 15.Läääängtar :) Vet inte, det märks väl Redigerad 2 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15, bara nästa vecka kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Om en vecka! Ihhhh!!! The Movies - Collectors Edition 24/7! Redigerad 2 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Vecka 16 *EDIT* Min 1090:e post, nu är det bara 10 st kvar Redigerad 2 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Om man ändå skulle få ha lov. Ja ni småttingar har det bra ibland. Själv får man nöja sig med 2 veckors semester sommar. Kanske 3, om man har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 16, och det innebär att vi får en dag längre påsklov än er andra eftersom vi går i skola samma vecka när det blir långfredagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 16, och det innebär att vi får en dag längre påsklov än er andra eftersom vi går i skola samma vecka när det blir långfredagen Oh noes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Näst Nästa vecka typ kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 16, och det innebär att vi får en dag längre påsklov än er andra eftersom vi går i skola samma vecka när det blir långfredagen Nej vi som har lov vecka 15 är lediga måndag vecka 16 för att det är annandag påsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15. Min vecka fjorton ser ut så här Måndag - Som vanligt Tisdag - Som vanligt fast jag ska stanna i skolan för att träna till på torsdag Onsdag - Som vanligt men simprov Torsdag - Som vanligt efter skolan är det dock öppet hus och jag ska spela bas. Fredag - Som vanligt... Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Veckan 15. Det är bara missfoster som har lov vecka 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15. Längtar. Ska skata mycket på lovet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vecka 15 är efter den här veckan nu va? Då har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts