oskarofrya Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Har översatt "The Introduction" (Den film som följer med när man köper Soundtracket), så jag tänkte lägga upp undertexterna här... Öppna med VLC, det går bäst... EDIT: Råkade skriva fel... EDIT2: Uploadad på min Freewebssida istället. Uploadad på min Freewebssida, spara mål som Redigerad 2 januari, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Snyggt , du borde göra så att den kan öppnas me WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Snygg signatur iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Snygg signatur iweX Nödvändig kommentar. oskarfrya jag tycker du borde fixa så de funkar med windos media player ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Snygg signatur iweX Sånt kan vi ta via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Sånt kan vi ta via PM. Eller i nån anna tåd som handlar om Signaturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Eller i nån anna tåd som handlar om Signaturer Är det trådens syfte att kommentera varandras signaturer så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Är det trådens syfte att kommentera varandras signaturer så visst. Tycker vi borde skapa en sån tråd. Oskarfrya hur länge tog det att översätta allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tycker vi borde skapa en sån tråd. Du är tyvärr liiite väl sent ute med den idén. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18566 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Har översatt "The Introduction" (Den film som följer med när man köper Soundtracket), så jag tänkte lägga upp undertexterna här... Öppna med VLC, det går bäst... EDIT: Råkade skriva fel... Funkar ju inte att ladda ner.. Redigerad 2 april, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Funkar ju inte att ladda ner.. Nä den funkar inte Oskarfrya du får nog ladda upp den på FF eller nånannan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Haha herregud han har ju bara coppat från www.gta-sanandreas.com herregud HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Ta spara som, och nej jag har inte kopierat. Jag har översatt (på två dagar) med DivX-land media subtitler. Här finns den om det fortfarande inte funkar... EDIT: Nej, det funkar inte med WMP, eller jo, men texten försvinner och blinkar hela tiden... :'( Redigerad 3 april, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Haha herregud han har ju bara coppat från www.gta-sanandreas.com herregud HAHA!!! Kan dem inte ha översätta båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Haha herregud han har ju bara coppat från www.gta-sanandreas.com herregud HAHA!!! Oskar har ju skrivit på svenska, och det finns ju ingen svensk översättning på den sidan. Sluta sabba trådar genom att skriva skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha jävla nöörds lixom att ni ens orkar svara nåt i stilen me: fan att förstöra trådar så här jävla nolla tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha jävla nöörds lixom att ni ens orkar svara nåt i stilen me: fan att förstöra trådar så här jävla nolla tackleberry Du kommer nog bli bannad tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Haha jävla nöörds lixom att ni ens orkar svara nåt i stilen me: fan att förstöra trådar så här jävla nolla tackleberry DU TILLTALAR INTE SÅ PÅ DET SÄTTET TILL VÅR TACKLEBERRY!!! (Om du har något emot detta eller om du skriver något fult alt. taskigt skiter jag fullstänndigt i det). -------------------- Heuw! Nice work, har alltid velat ha SUBS till den Redigerad 4 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Haha jävla nöörds lixom att ni ens orkar svara nåt i stilen me: fan att förstöra trådar så här jävla nolla tackleberry Jo, att skriva sanningen är ju jättenördigt gjort... (Ovanstående är ironi om du inte förstod det) Redigerad 4 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ni behöver inte smutskasta Maddoc, han har fått en varning för sitt uppträdande. Åter till trådens ursprungliga ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts