KalleR Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 det var för att skribb gjorde bilden åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Båtbilden har jag fixat och texten har skribb fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 det var för att skribb gjorde bilden åt honom Aha, det var därför..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 just precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 nu har jag också registrerat mig på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag vill också va moderator!! jag tycker att alla som är med i the crew borde vara moderaters!! de va ju de ja sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 de va ju de ja sa Jag kan skriva några recensioner om jag får tid, men om ett spel inte innehåller t.e.x filmsekvenser går det ju inte att sätta nåt betyg där. Hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag kan skriva några recensioner om jag får tid, men om ett spel inte innehåller t.e.x filmsekvenser går det ju inte att sätta nåt betyg där. Hur gör jag då? jaja, ni behöver inte göra som jag skrev. Jag överdrev lite! Skriv fritt! bara om det blir en lång och fin recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Om jag fixar en recension på ett PC-spel och ett flash-spel i dag, tar du med mig i crew-listan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Om jag fixar en recension på ett PC-spel och ett flash-spel i dag, tar du med mig i crew-listan då? självklart! Bra, en creware till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Snart klart recension Ps. Jag tycker att alla i crewet ska lägga in en länk till Plazet i sin signature. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 livar upp topicen hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts