Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jo fast du är skribb är inte ni samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Är inte jag me på sidan ( eller jag kanske inte är det ) Oj! Ja e hämskt lessen att ja inte skrev up dig! Ja fixar de nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ja har precis gjort en hemsida om vice city ( www.vicecity-center.tk) så jag kommer nog att arbeta mest på den just nu. Så du kan ta bort mig från Crew listan så länge. Observera att hemsidan är en beta version så den ser väldigt ful ut just nu men ja jobbar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) eightball skulle du kunna lägga till att min recesension är gjord av mig PS ta gärna ett kik i forumet Redigerad 30 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ja har precis gjort en hemsida om vice city ( www.vicecity-center.tk) så jag kommer nog att arbeta mest på den just nu. Så du kan ta bort mig från Crew listan så länge. Observera att hemsidan är en beta version så den ser väldigt ful ut just nu men ja jobbar på den. när din sida är klar så kan ja göra reklam för din sida och du för min, eller? ja tar bort dig från crew listan sellenge eightball skulle du kunna lägga till att min recesension är gjord av mig PS ta gärna ett kik i forumet ja la upp den nu! Och alla som ser detta joina forumet! Alla i crewet får bli moderatorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 asså att den e skriven av space hunter2001 förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 space hunter du glömde skriva om hjältarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) asså att den e skriven av space hunter2001 förstår du? oj! förstod inte riktit men ja fixar de nu fixat de nu Redigerad 30 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 sure, när den är klar. Ja skickar pm till dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jo fast du är skribb är inte ni samma person nej, det är dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ja har precis gjort en hemsida om vice city ( www.vicecity-center.tk) så jag kommer nog att arbeta mest på den just nu. Så du kan ta bort mig från Crew listan så länge. Observera att hemsidan är en beta version så den ser väldigt ful ut just nu men ja jobbar på den. Lite tips: Skriv på svenska! Det finns redan massvis med engelska sajter om Vice och din kommer troligtvis inte ha en chans mot dom största!? Använd ett annat typsnitt, det som du använder nu är rätt svårt att läsa. Du skriver att designen inte är klar och... ja, det hoppas jag verkligen! Du måste inte ha ett forum. Ett forum är bra om man har väldigt många besökare (som GTAsajten), men om man har väldigt några (under 50/dag) så tycker jag det är bättre med en gästbok! Men fortsätt jobba på med din hemsida, det är alltid kul med nya gta sajter, speciellt om du har något unikt på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 vem och jag är inte samma person? jag brukar kallas skribb, skriBb, Skribb (helst inte), Mondpa, Twist, tWisTED niGhtMAre, Andargus, Andargus Celýldor och slutligen Gwar....så vem menar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 kan du fixa så att jag är moderator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Nu är äntligen Playzet här! Adressen är http://www.playzet.tk Hoppas ni tycker den e bra! Fasst bara en endaste recension och den e på MOHAA WOW COOLT!! jag har inte varit inne här på ett tag det är bara för at tmitt internet har krånglat! men nu är jag här igen!! och jag kommer att skriva om spel till sidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 nått tips hur jag ska lägga upp Agent Xion på internet den är 26 mb stor :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 kan du fixa så att jag är moderator då? jag vill också va moderator!! jag tycker att alla som är med i the crew borde vara moderaters!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 ja, jag tänkte göra de... Och när Agent Xion kommer så kan väl du skicka de till mig så recenserar jag de... Om de e ens eget spel så ska jag eller någon annan recensera de, inte den som gjort de... För om man själv har gjort de så kan man berömma de för mycke å då blir de fuskifuskfuskfusk! Å ja har kommit på ett jätte bra system så här att om ens eget spel blir JÄTTE bra så kan man göra så här: I recensionen står det "ladda hem fullversion" eller nåt... så klickar man på länken... då kommer det fram en sak där man ska fylla i sitt mobilnummer och klicka på nästa... Där står det typ "sms:a GET XION till nummer 72333 Obs. sms:et kostar 15 kr att skicka!" Så skickar man de... Klickar på nästa... I sms:et som man får tillbaka står det en kod, tex. 129844e32166 som man ska fylla i där på hemsidan så startar downloaden... Pengarna går till antigen hemsidan eller den som gjort spelet (de får dom välja själv så klart!). Bra va? jag tror att det skulle kunna räknas som olaglit det kan ju finnas en knapp skänk pengar till Playzet igenom att skicka ett sms som på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 jag tror att det skulle kunna räknas som olaglit det kan ju finnas en knapp skänk pengar till Playzet igenom att skicka ett sms som på gtasajten Tror ändå ingen skulle göra det...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 nej, det är dom inte Fast på Speeders sig står det skribb/speeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Fast på Speeders sig står det skribb/speeder. det var extact därför jag undrade om dom var samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts