eightball Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Nu är äntligen Playzet här! Adressen är http://www.playzet.tk Hoppas ni tycker den e bra! Fasst bara en endaste recension och den e på MOHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) *harkel* är jag med i crewet? coolt... Redigerad 21 augusti, 2008 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 crewet? förresten jag håller på med en recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) snygg sida! om du vill att jag ska göra nåt så säg bara till! ps: jag är snart klar med demot på Agent Xion Redigerad 30 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 sitter i skolan nu men när jag slutar funderar jag att skriva en recsionion om Warcraft 3 ni får se hur den blir PS har aldrig skrivet en resincion förut men har ett brett sortiment av ord i mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ska du inte göra en recension på Wild hawk's spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) nej inte vad jag vwet har inte slutat än 10min kvar PS måste bli admin i forumet eightball Redigerad 30 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 nej inte vad jag vwet har inte slutat än 10min kvar PS måste bli admin i forumet eightball ok, ja e snäll ida'.... Rymdjägaren får bli admin i forumet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ska du inte göra en recension på Wild hawk's spel! ja, jag tänkte göra de... Och när Agent Xion kommer så kan väl du skicka de till mig så recenserar jag de... Om de e ens eget spel så ska jag eller någon annan recensera de, inte den som gjort de... För om man själv har gjort de så kan man berömma de för mycke å då blir de fuskifuskfuskfusk! Å ja har kommit på ett jätte bra system så här att om ens eget spel blir JÄTTE bra så kan man göra så här: I recensionen står det "ladda hem fullversion" eller nåt... så klickar man på länken... då kommer det fram en sak där man ska fylla i sitt mobilnummer och klicka på nästa... Där står det typ "sms:a GET XION till nummer 72333 Obs. sms:et kostar 15 kr att skicka!" Så skickar man de... Klickar på nästa... I sms:et som man får tillbaka står det en kod, tex. 129844e32166 som man ska fylla i där på hemsidan så startar downloaden... Pengarna går till antigen hemsidan eller den som gjort spelet (de får dom välja själv så klart!). Bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ja, jag tänkte göra de... Och när Agent Xion kommer så kan väl du skicka de till mig så recenserar jag de... Om de e ens eget spel så ska jag eller någon annan recensera de, inte den som gjort de... För om man själv har gjort de så kan man berömma de för mycke å då blir de fuskifuskfuskfusk! Å ja har kommit på ett jätte bra system så här att om ens eget spel blir JÄTTE bra så kan man göra så här: I recensionen står det "ladda hem fullversion" eller nåt... så klickar man på länken... då kommer det fram en sak där man ska fylla i sitt mobilnummer och klicka på nästa... Där står det typ "sms:a GET XION till nummer 72333 Obs. sms:et kostar 15 kr att skicka!" Så skickar man de... Klickar på nästa... I sms:et som man får tillbaka står det en kod, tex. 129844e32166 som man ska fylla i där på hemsidan så startar downloaden... Pengarna går till antigen hemsidan eller den som gjort spelet (de får dom välja själv så klart!). Bra va? det är ju bra! är du i skolan nu eller är du sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jag har inte blivit admin än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 vad menas me crewet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) här är min warcraft 3 resencion du kan gärna rätta den men jag hoppas att den är bra den är bara min första så räkna inte md proffs jobb jag ska ta några screens får spelet senare Warcraft 3 warcraft 3 är ett riktigt coolt 3d strategi spel efter att Warcraft 1 och 2 blev båda stora spel så släppte blizard ännu ett warcraft. Warcraft 3 är ett av dom mest förbokade spelen i hela spel historiens historia det förbokades hela 1 miljon exemplar av warcraft 3 nåja så är warcraft 3 ungefär som man hade tänkt sig och lite mer i warcraft 3 har även 2 nya raser lagts till Night Elf och Undead och som ni vet är alla lag bra på deras sätt tillexmpel humans är ett bra nybörjar lag billiga bra allstå medelmått i allt orcs är riktigt starka men bygger inte så snabbt och är någolunda dyra undead är billiga på alla sätt och night elfs väldigt lika orcerna på spel sättet till skilnad från warcraft 1 och 2 så är det här i 3d som gör vad jag tycker det här spelet mycket bättre bara det är ett urtomordentlingt bra strategi spel plus poäng för online möjligheten blizard ett annat plus är för blizard har laggt ner mycket tid på editorn som är värkligen krafitg så på battle.net så finns det ett par populära banor som Aeon of six gods, Helms deep och Ecsape from balin's tomb osv osv nåja här är system kraven Rekomenderade system krav 600 mhz processor 256 MB ram minne 32 MB 3D grafik kort DirectX 8.1 Slutsatts:det är ett utmärkt spel för dig som tycker om strategi 8/10 PS den kanske e lite kort men jag hoppas jag tog med det som behövdes Redigerad 30 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 det är ju bra! är du i skolan nu eller är du sjuk? ja.... ööö... ja... e hemma på ööö.... rasten... Vi får inte de egetligen men... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 här är min warcraft 3 resencion du kan gärna rätta den men jag hoppas att den är bra den är bara min första så räkna inte md proffs jobb jag ska ta några screens får spelet senare Warcraft 3 warcraft 3 är ett riktigt coolt 3d strategi spel efter att Warcraft 1 och 2 blev båda stora spel så släppte blizard ännu ett warcraft. Warcraft 3 är ett av dom mest förbokade spelen i hela spel historiens historia det förbokades hela 1 miljon exemplar av warcraft 3 nåja så är warcraft 3 ungefär som man hade tänkt sig och lite mer i warcraft 3 har även 2 nya raser lagts till Night Elf och Undead och som ni vet är alla lag bra på deras sätt tillexmpel humans är ett bra nybörjar lag billiga bra allstå medelmått i allt orcs är riktigt starka men bygger inte så snabbt och är någolunda dyra undead är billiga på alla sätt och night elfs väldigt lika orcerna på spel sättet till skilnad från warcraft 1 och 2 så är det här i 3d som gör vad jag tycker det här spelet mycket bättre bara det är ett urtomordentlingt bra strategi spel plus poäng för online möjligheten blizard ett annat plus är för blizard har laggt ner mycket tid på editorn som är värkligen krafitg så på battle.net så finns det ett par populära banor som Aeon of six gods, Helms deep och Ecsape from balin's tomb osv osv nåja här är system kraven Rekomenderade system krav 600 mhz processor 256 MB ram minne 32 MB 3D grafik kort DirectX 8.1 Slutsatts:det är ett utmärkt spel för dig som tycker om strategi 10/10 PS den kanske e lite kort men jag hoppas jag tog med det som behövdes bra men... 10:a... tänk på att ca. 10 recensioner får en 10:a... typ av 100:a recensioner får 5-8 st. 10/10... så kom med förslag Rymdjägaren på ett annat betyg eller vill du ge de en tia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 vad menas me crewet? crew är dom som är me på sidan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) okej okej da den får en 8a istället kabn du lägga up den så snart som möjligt PS du måste ta med W i recensionerna Redigerad 30 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 okej okej da den får en 8a istället kabn du lägga up den så snart som möjligt ok ja lägger upp den! + att nu är du admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 man tackar jag funderar på om typ nån dag eller vecka skriva en recesension om age of mytholigy kan avslöja att jag kommer inte ge några bra betyg till det spelet uruselt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Är inte jag me på sidan ( eller jag kanske inte är det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts