Cyper Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Varför är det alltid Cyprez som ser utomjordingar, spöken och Auror och dvärjar, tomtar, alver, helvetet´ För fan Cyprez, ge upp nu och sluta försöka få uppmärksamhet Sluta komma med påståenden! Har aldrig sagt att jag sett utomjordlingar eller andar! Jag har sett min aura och inget mer! Sen har jag och en kompis hört dom där ljuden på övervåningen. Jag vill inte alls ha uppmärksamhet jag vill ha fakta. minigun, du är klok eller är vissa okloka. Konstigt att folk inte tror att vi har några energifält. Det är därimot extremt logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Har aldrig sagt att jag sett utomjordlingar eller andar! Haha, du ljuger för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha, du ljuger för dig själv. Pröva att citera min post utan att faka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag kan tycka att jag ser någonting gult runt mig själv Gul är logik och intellekt vilket passar mig rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Jag kan tycka att jag ser någonting gult runt mig själv Gul är logik och intellekt vilket passar mig rätt bra Som jag sa, jag såg blått runt mitt finger ett ögonblick, första gången någonsin. Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer. Stämmer väldigt bra på mig. EDIT: Min mamma är pedant som fan.. Redigerad 4 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag kan tycka att jag ser någonting gult runt mig själv Gul är logik och intellekt vilket passar mig rätt bra Ja, det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Som jag sa, jag såg blått runt mitt finger ett ögonblick, första gången någonsin. Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer. Stämmer väldigt bra på mig. EDIT: Min mamma är pedant som fan.. Såg också mitt vid fingret Jag är väldigt intellektuell, räknar ut vissa tal snabbare än vad lärarna gör, det kan Zcruwen intyga. Räknade ett tal på 3 röda, med huvudräkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Såg också mitt vid fingret Jag är väldigt intellektuell, räknar ut vissa tal snabbare än vad lärarna gör, det kan Zcruwen intyga. Räknade ett tal på 3 röda, med huvudräkning Det är därimot inte jag.. Ska du börja träna på att se aura? Jag menar, det är en stor grej att kunna se det säger mycket om människor. Blev lite chockad då sökte på Google och hittade det här om färgen blå. EDIT: Tittade ner I toan och inte på mitt finger, som man brukar göra. Redigerad 4 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Det är därimot inte jag.. Ska du börja träna på att se aura? Jag menar, det är en stor grej att kunna se det säger mycket om människor. Blev lite chockad då sökte på Google och hittade det här om färgen blå. EDIT: Tittade ner I toan och inte på mitt finger, som man brukar göra. Ska prova när jag inte orkar göra något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ska prova när jag inte orkar göra något annat Samma här. Skulle vara väldigt kul att kunna det tex. I skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mmm Ska bara få tag på en stor spegel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts