leftbehind Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 ...instället för att tjafsa om Cypres är psykisk störd eller inte. Ja, vi tjaffsar inte direkt om det, utan vi konstaterar bara det hela. Och varför blir jag kallad störd för att jag sett aura? Ja, nått stör dig ju, vad vet jag tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja, vi tjaffsar inte direkt om det, utan vi konstaterar bara det hela. Ja, nått stör dig ju, vad vet jag tyvärr inte. Nej. Fråga vilken psykolog som hälst om man är störd för att man sett aura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 1. Blir du helt slut när du umgås med vissa personer, utan egentlig logisk förklaring? 2. Tänker du på en viss färg när du tänker på någon du känner? 3. Har du känt att någon har tittat på dig? 4. Kan du ibland känna att någon inte alls mår som de ger sken av? 5. Får vissa ljud, färger eller dofter dig att känna dig bättre eller sämre till mods? 6. Har du lagt märke till att vissa personer gör dig mer upprymd och ger dig mer energi? 7. Känns vissa rum skönare att vistas i än andra? Kan du känna skillnad från ett rum till ett annat? Minns du hur olika familjemedlemmars rum kändes olika när du växte upp? 1. Nej. 2. Nej, det gör jag inte. 3. Ja. Typ, alltid. 4. Ja. 5. Jaaaa då. 6. Aaaaaa! 7. Ja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jädrar vad många som är psykiskt sjuk här. Borde byta namn till psyksajten.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jädrar vad många som är psykiskt sjuk här. Borde byta namn till psyksajten.se Inklusive dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Bara en SMUUULA mysko att jag ser blå färg runt mitt finger Ja, det ÄR mysko. Lägg ner med ditt jävla mombo-jombo om spöken och andar. DET FINNS EN LOGISK FÖRKLARING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Konstigt. när jag gick in i denna tråden började mitt finger lysa blått, lyckades fånga på bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 1. Jag umgås inte. Jag har inga kompisar. 2. När jag tänker på mig själv är allt svart. 3. Det är aldrig någon som ser mig. 4. Jag ser ut som skit, precis som jag mår. 5. Lukten av alkohol, då vet jag att mamma och pappa är hemma. 6. Nej 7. Jag gillar källaren, där är det mörkt och ingen i världen vet var man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 1. Jag umgås inte. Jag har inga kompisar. 2. När jag tänker på mig själv är allt svart. 3. Det är aldrig någon som ser mig. 4. Jag ser ut som skit, precis som jag mår. 5. Lukten av alkohol, då vet jag att mamma och pappa är hemma. 6. Nej 7. Jag gillar källaren, där är det mörkt och ingen i världen vet var man är. Tänk att det är så JÄVLA SVÅRT och vara seriös någon jävla gång. Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tänk att det är så JÄVLA SVÅRT och vara seriös någon jävla gång. Väx upp. Ursäkta? Är det vuxet att hoppa på folk för att de svarar på ett visst sätt? Är det vuxet att hoppa på folk med annan humor än du har? Du verkar lite vrång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Konstigt. när jag gick in i denna tråden började mitt finger lysa blått, lyckades fånga på bild. Det är ju en morot - och den lyser blått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Konstigt. när jag gick in i denna tråden började mitt finger lysa blått, lyckades fånga på bild. haha, den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det är ju en morot - och den lyser blått! Det är en radioaktiv morot. Äter du den lär du dig Energy-spellen som gör 5-10 i skada. Den är inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ursäkta? Är det vuxet att hoppa på folk för att de svarar på ett visst sätt? Är det vuxet att hoppa på folk med annan humor än du har? Du verkar lite vrång. Nej, men är det svårt och vara seriös? Svara seriöst på några frågor? Nej, men jag såg ingen humor i det där, tyvärr. Vi har väl olika humor. Du verkar så jävla cool du, kan jag få bli din vän?!?!?!?!? [iRONIN FLÖDAR] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Nej, men är det svårt och vara seriös? Svara seriöst på några frågor? Nej, men jag såg ingen humor i det där, tyvärr. Vi har väl olika humor. Du verkar så jävla cool du, kan jag få bli din vän?!?!?!?!? [iRONIN FLÖDAR] Nej det är inte särskilt svårt, men jag vill inte svara seriöst. HERREEGUDD!11 Ska du tvinga mig? Som jag skrev i tidigare post har jag inga vänner och behöver inga heller. Redigerad 2 april, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nej det är inte särskilt svårt, men jag vill inte svara seriöst. HERREEGUDD!11 Ska du tvinga mig? Som jag skrev i tidigare post har jag inga vänner och behöver inga heller. Nej, men skit i det och gå till något annat forum då? Nej jag vill inte tvinga dig. Vill hoppas att du blir manlig snart också. Nej, och jag bryr mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nej, men skit i det och gå till något annat forum då? Nej jag vill inte tvinga dig. Vill hoppas att du blir manlig snart också. Nej, och jag bryr mig... Gå till ett annat forum? Varför då? Jag trivs bra här. Jag trodde jag var manlig för att jag hade en penis, men hey! Jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gå till ett annat forum? Varför då? Jag trivs bra här. Jag trodde jag var manlig för att jag hade en penis, men hey! Jag kan ha fel. Förstår det. Svara oseriöst och allt. Trodde jag med om dig, men hey! Jag hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Förstår det. Svara oseriöst och allt. Trodde jag med om dig, men hey! Jag hade fel. Tihi! Så du menar att jag är en tjej? Hmm... Du verkar lite konstig. Tänder du på mig? Är det därför jag är en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tihi! Så du menar att jag är en tjej? Hmm... Du verkar lite konstig. Tänder du på mig? Är det därför jag är en tjej? Nej, inte tjej heller. Vad heter dom förnågot? Justja.. Omogna jävlar kallas dom. Ja, jag är konstig, somfan! Nej, jag tänder inte på dig. Du får vara vad du vill, bara du växer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts