Kalan Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hej, jag har nyligen införskaffat FL Studio 6, ett program som man skapar egen musik i. Min fråga är: Hur gör man låtarna längre? Man kan ju bara ha dem typ 3-4 sekunder långa. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hej, jag har nyligen införskaffat FL Studio 6, ett program som man skapar egen musik i. Min fråga är: Hur gör man låtarna längre? Man kan ju bara ha dem typ 3-4 sekunder långa. Tack på förhand. Fan vad det var längesen jag lekte i det. Men jag tror man ska byta "loop" eller vafan jag ska säga. Äh jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Man bygger "patterns". Först gör man en pattern. sen sätter man ut den på en stor sak. Detta program e svårt att förklara tyvärr. Jag är ingen exprt men kan grunderna. Pm:a mig så kan jag försöka berätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Grunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Grunderna Tack så mycket! Det var precis det jag undrade över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Grunderna Det var det jag försökte förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts