minigun Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Blev besviken =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Håller med. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Dagen är inte slut än så va inte så säkra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tio minuter kvar, skynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 TITTA! EN ÄLG! hrm... fan... andra april på er... MUHAHA! nu kommer världen gå under. Inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 TITTA! EN ÄLG! hrm... fan... andra april på er... MUHAHA! nu kommer världen gå under. Inte... Du postade 14 min efter 00:00 den 2:a April... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Du postade 14 min efter 00:00 den 2:a April... Läste du hans post ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Håller med TWEAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Håller med TWEAK Hur fasiken kan du hålla med? Du låter ju otroligt fult ut + Du ska skriva jag säger nog som Tweak låter snyggare. Inge april skämt På FB (Fragbite) Gjorde dem så alla hade ni vet admin kommados att banna osv sen när man klicka på knappen 'banna' så stog de April April Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vad är det för mening med ett aprilskämt när vi ändå är beredda på ett? Vi hade ju ett riktigt kul förra året - tror nog inte det blir kul varje år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vad är det för mening med ett aprilskämt när vi ändå är beredda på ett? Vi hade ju ett riktigt kul förra året - tror nog inte det blir kul varje år... Vad var det förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Vad var det förra året? En nyhet som handlade om att "Electronic Arts köper Rockstar Games". Redigerad 3 april, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 En nyhet som handlade om att "Electronic Arts köper Rockstar Games". Hm, den har jag ett svagt minne utav. Förmodligen tyckte jag inte att den var kul och därav brydde jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 En nyhet som handlade om att "Electronic Arts köper Rockstar Games". De kom nån liknade nyhet på en anna site Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad har varit dom andra april-skämten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 En nyhet som handlade om att "Electronic Arts köper Rockstar Games". Haha, den kom jag ihåg. Jag gick på den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad har varit dom andra april-skämten? Ett för många herrans år sedan var då hultan satt in 2 "nya" fakemods som var extremt galna. De varnade för inget, låste trådar osv. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha det var skoj, jag och stell lackade som fan för att vi inte blev moderatorer och tänkte lämna forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha det var skoj, jag och stell lackade som fan för att vi inte blev moderatorer och tänkte lämna forumet Jag gillar Hultans och Blakkes topic i Admin forumet. Lackade som fan på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag gillar Hultans och Blakkes topic i Admin forumet. Lackade som fan på det. Jag vill också kunna läsa dom hemliga forumen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts