Kalan Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 När min mamma såg en halvnaken brud på mitt skrivbord när hon satt vid min dator skrattade hon bara. Samma här. Inget fel med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Grejen är att om man vill läsa lite på forumet i skolan så måste man undvika sånna som Stellhell och Iwex inlägg, annars skriker någon; "Men för i helvete, äru inne å håller och kollar på porr elle?" Och sedan blir man avstängd i 2 veckor. Redigerad 2 april, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Samma här. Inget fel med det. Alla föräldrar är inte lika förstående som dina och Cortez. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Eftersom det tycks vara övervägande Pojkar på det här forumet, tror jag knappast att många anser det som stötande när folk lägger upp bilder på nakna tjejer. Desutom lever vi på 2000-talet, det är inte lika mkt tabu med såntdärnt. Personligen tycker jag det är lite oklokt att visa naket på ett sånt här forum. Men vem vet, kanske jag lägger upp en signaturbild på en snygg naken grabb, tror att samtliga skulle reagera på det då faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Saken är den, en del tycker det är okej, en del inte. Ni som inte tycker det är okej adblockar bara bilderna, så är den saken ur världen. Det är större problem med datorer i skolan etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Then tell me, Vad får er att ha de.. Vad är meningen? Varför har du Din signatur? Och ingen har HEL naken tjej i sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Folket förstår mig eller vissa iallafall. Men är jag den enda killen på gtasajten som inte tycker det är trevligt att kolla när 2 männsiskor har ett samlag på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Folket förstår mig eller vissa iallafall. Men är jag den enda killen på gtasajten som inte tycker det är trevligt att kolla när 2 männsiskor har ett samlag på datorn? Haha ja det är du nog. Klart man inte behöver tycka om hardcore skit och sånt men två sexiga tjejer som har sex tror jag de flesta tycker är trevligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Grejen är att om man vill läsa lite på forumet i skolan så måste man undvika sånna som Stellhell och Iwex inlägg, annars skriker någon; "Men för i helvete, äru inne å håller och kollar på porr elle?" Och sedan blir man avstängd i 2 veckor. W0rd! Å sen finns det ju folk som har uppochnervända kors i sina signaturer(nämner inga namn). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 W0rd! Å sen finns det ju folk som har uppochnervända kors i sina signaturer(nämner inga namn). Ja - lika stötande som du har Jesus i din avatar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 W0rd! Å sen finns det ju folk som har uppochnervända kors i sina signaturer(nämner inga namn). Öhh... Vad är det för stötande med ett uppochnervänt kors? Och du har jesus och han gillar inte jag, Så Vad säger du om jag lägger http://www.teachingreligion.com/images/satanism.gif Ti avatar då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Man får väl lägga upp vad fan man vill så länge ingen admin eller mod skäller på dig. Då får du helt enkelt plocka bort. Vill du inte se bilder av olika slag tror jag att internet är fel plats för dig. Redigerad 2 april, 2006 av Friberg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Folk värkar inte veta skillnaden på porr och vanlig erotik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Ja, jag tycker det är störande om en förälder kommer in och får Tux's stringtrosa i ansiktet. Du kan ju högerklicka på signaturen och ta "Blockera bilder från ..... ". Annars kan du förklara för dina föräldrar att det inte är porr och att porr inte ser ut så där och att detta är gtasajten och att gta inte står för "Gulliga Tiger Ansikten". Aja, porr är liksom normalt. Alla föräldrar borde ju veta de? dom kollade säkert själva på porr när dom va små. EDIT: @rabarben: Så du skulle hellre gå och köpa en Sex film från affären än att bara leta upp en sex film på nätet? eller du skulle hellre köpa en playboy tidning än att söka på "Playboy girls" på google?... Redigerad 2 april, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tux har en väldigt trevlig signatur men däremot BroDD borde ta bort den arslet i sin singatur, jag håller på att spy varje gång jag ser den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Öhh... Vad är det för stötande med ett uppochnervänt kors? Och du har jesus och han gillar inte jag, Så Vad säger du om jag lägger http://www.teachingreligion.com/images/satanism.gif Ti avatar då? Det är väl en Venom-logo? Eller nej det är det kanske inte, men likt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Satanisternas logo...I dunno Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Men är jag den enda killen på gtasajten som inte tycker det är trevligt att kolla när 2 männsiskor har ett samlag på datorn? Troligen Men du kommer nog också tycka det är trevligt snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Satanisternas logo...I dunno Seal of Baphomet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tux har en väldigt trevlig signatur men däremot BroDD borde ta bort den arslet i sin singatur, jag håller på att spy varje gång jag ser den. .w0rd BroDD's e bara äcklig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts