Ceone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Rabarbens långa text: LOL. Först nämner de att klubbfotbollen var amatörisk innan 50 talet och därför vann mff så många sm guld. Men sen kommer de och skryter om alla hifs guld på 30 talet. Dubbelmoral Malmö ff hade högre publiksnitt åren innan sm gulden. När peter ihej sprutade in mål Redigerad 11 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Rabarbens långa text: LOL. Först nämner de att klubbfotbollen var amatörisk innan 50 talet och därför vann mff så många sm guld. Men sen kommer de och skryter om alla hifs guld på 30 talet. Dubbelmoral Brukar man inte säga något med "Vi lever i nuet", kanske något att tänka på HeIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men den lilla Lars Tommy kan inte förklara varför vi vunnit alla matcher på olympia de sex senaste gångerna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Btw, DIF ligger under med 1-0 för tillfället mot GAAAAAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men så fort man pratar med en mupp så säger dom "vi är bättre än HIF vi har vunnit 12 Sm-guld! (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Så grymt skönt att GAIS vann mot DIF idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Suck. Åker in med bara DIF-tröjan på sig. Suck. Fryser röven av mig redan på vägen till stationen. Suck. Ser sitt Djurgården inte visa ett jävla hjärta alls. Suck. Sjunger så det börja bränna i halsen. Suck. Sitter med en dunkande huvudvärk på tågresan hem. KLING. Tempen står på 39 grader feber. Aaah, måndagkvällar. Hur var det då med hjärtat? Johannesson går inte bara bort sig vid båda målen, utan har går bort sig hela tiden. Arneng har nog inga muskler i kroppen. Lance sparkar på benen. Stoltz måste vara dum i huvet. Men annars är jag nöjd? Nej. Spelet är värdelöst. Djurgården lirar nåt jävla skitspel när det gäller att hitta spelare på kanten och slå inlägg som inger vill nicka på. Tummen upp. Jajademensan. 39.2 grader nu. Åhå. GAIS fick ju en utvisning. Men DIF e ju vana nu. HIF borta, Kalmar hemma, men DIF har i alla fall aldrig vunnit någon match. Så vad gör man. Jo man tar ut Stoltz. Klokt. Vem tar man in då? Jo in med Quirino, vad hinner Quirino med då? En jävla satellitboll ut till Lidingö. Grymt, svaga brasse. Aja, nu simmar jag här i träsket igen. Njuter av att det har gått ner till 39.1. Wohoo. Stor eloge till Järnkaminerna. Grymt mäktigt med "Djurgår'n tills jag dör" i 88:e minuten. Jävla grym klack hela matchen. Men det tycker ju inte våra kuggar på planen, as usual. Redigerad 11 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Om du åkte in med bara dif tröjjan så förstår ajg att du frös. För örvigt är jag grymt besviken på eran publiksiffra, samt bajens mot kalmar. Sthlms största hjärta tillhör oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Om du åkte in med bara dif tröjjan så förstår ajg att du frös. För örvigt är jag grymt besviken på eran publiksiffra, samt bajens mot kalmar. Sthlms största hjärta tillhör oss. Haha ja, Svettades som en apa när jag var ute tidigare idag. Men nej. Det är visst september nu. Måste säga att jag också är förjävla besviken på publiken. Kurvan är helt tom. Man känner sig ensam på nåt vis. Förut var man över 10.000 i 25 matcher i rad. Nu ligger man där och skrotar med 9000. Men att AIk har en bra publikhjärta kan jag delvis hålla med om. Eller så är det så att det bor mest Aikåare i denna stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 FAAAAN!!!!!!!!!!!!!!! Vi hade 1-0 i halvtid. Sen viker laget ner sig helt i andra. Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha ja, Svettades som en apa när jag var ute tidigare idag. Men nej. Det är visst september nu. Måste säga att jag också är förjävla besviken på publiken. Kurvan är helt tom. Man känner sig ensam på nåt vis. Förut var man över 10.000 i 25 matcher i rad. Nu ligger man där och skrotar med 9000. Men att AIk har en bra publikhjärta kan jag delvis hålla med om. Eller så är det så att det bor mest Aikåare i denna stad. Tror nog inte det ligger i staden, AIK är en stor klubb med det menar jag att supportrarna är även väldigt spridda, branchen är ett tecken på detta, som är ett forum för alla supporterföreningar till AIK bosatta utanför sthlm, grymt pådrag därifrån. Att våran lägsta publiksiffra i år ligger på 14833 säger rätt mycket. "Svettades som en apa" Du är en apa (kvällshumor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Men så fort man pratar med en mupp så säger dom "vi är bättre än HIF vi har vunnit 12 Sm-guld! (w00t) Totalt sett ja, men vem som är bäst idag/år får matchen idag avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tror nog inte det ligger i staden, AIK är en stor klubb med det menar jag att supportrarna är även väldigt spridda, branchen är ett tecken på detta, som är ett forum för alla supporterföreningar till AIK bosatta utanför sthlm, grymt pådrag därifrån. Att våran lägsta publiksiffra i år ligger på 14833 säger rätt mycket. "Svettades som en apa" Du är en apa (kvällshumor) Det är sant. Förortsföreningen Aik. Nej men jag bor själv ute i Åkersberga och här är det faktiskt mestadels Aikåare. Därför man ibland får åka in själv och titta på Djurgården. Men man håller på gnaget för att man helt enkelt inte gillar Bajen och Djurgården, det är stockholmslag skyller man på. Ahhh, så du förstod syftet i den meninen, jäää. Ooops, inte till att glömma. Les Girondins möter Galatasaray i Champions League tonight. Tuff bortamatch på fruktade Ali Sami Yen. Bordeaux kommer med nästan fult kry trupp och tunga nyförvärv i Wendel och Dalmat. Galatasaray har börjat ligan ganska knackigt så detta kan bli en ganska kul kväll för Ultra Marines. Får man hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det är sant. Förortsföreningen Aik. Nej men jag bor själv ute i Åkersberga och här är det faktiskt mestadels Aikåare. Därför man ibland får åka in själv och titta på Djurgården. Men man håller på gnaget för att man helt enkelt inte gillar Bajen och Djurgården, det är stockholmslag skyller man på. Ahhh, så du förstod syftet i den meninen, jäää. Ooops, inte till att glömma. Les Girondins möter Galatasaray i Champions League tonight. Tuff bortamatch på fruktade Ali Sami Yen. Bordeaux kommer med nästan fult kry trupp och tunga nyförvärv i Wendel och Dalmat. Galatasaray har börjat ligan ganska knackigt så detta kan bli en ganska kul kväll för Ultra Marines. Får man hoppas. Om vi nu inte är ett sthlms lag, så är det ju enormt dåligt av er att ha en sådan usel publiksiffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Om vi nu inte är ett sthlms lag, så är det ju enormt dåligt av er att ha en sådan usel publiksiffra. Ja det är sjukt egentligen. Men med tanke på det spelet Djurgården visar upp så är det ju inte så konstigt heller. Men nu hade man ju iofs spelat grymt bra matchen innan. Men vi kanske är lika mätta som spelarna. Fast jag är inte orolig, åh nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Men nu hade man ju iofs spelat grymt bra matchen innan. Eller btw Wendel kommer han från Corinthias? Han verkar grym på FM06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Eller btw Wendel kommer han från Corinthias? Han verkar grym på FM06 Vet faktiskt inte, men jag skulle inte tro det. Han köptes från Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vet faktiskt inte, men jag skulle inte tro det. Han köptes från Santos. Hm kan nog stämma, jag kanske har fel med Corinthias Får se hur Zlatan spiller idag då ska bli intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ja det är sjukt egentligen. Men med tanke på det spelet Djurgården visar upp så är det ju inte så konstigt heller. Men nu hade man ju iofs spelat grymt bra matchen innan. Men vi kanske är lika mätta som spelarna. Fast jag är inte orolig, åh nej. Klart du itne ska vara orolig, det är ju inte direkt så att ni spelar för att åka ur eller ej som ett annat lag visst gjorde för 2 år sedan . Tycker dock vi hade hyffsade publiksiffror det året med, vi kom 3:a i publikligan, så om ni har dåliga siffror pga att spelet går emot er, så är det nog dags att göra sig av med medgångarna för gott på någotvis, känns lite som ni är inne i en sådan fas nu, inget SM-guld, medgångarna kommer inte, pinsamt dåligt av dom. Ta det inte personligt för det är inte så jag menar, menar mer att samtidigt är grymt tråkigt att det ska behöva vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 <3 Moderna fotbollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts