kattälskaren Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Bwahaha! Dom har jävligt låg medelålder om man ska gå efter "vi-är-så-tuffa-så-vi-kan-gå-runt-med-en-banderoll" bilden jag postade! Jepp, men vi är inga jävla huliganer som bankar på allt dom ser, som skiter i fotbollen och bara slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jepp, men vi är inga jävla huliganer som bankar på allt dom ser, som skiter i fotbollen och bara slåss. Men herregud, det där inlägget var nästan larvigare än ellos matchrapport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Men herregud, det där inlägget var nästan larvigare än ellos matchrapport. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jepp, men vi är inga jävla huliganer som bankar på allt dom ser, som skiter i fotbollen och bara slåss. Ni verkade vilja vara "jävla huliganer" när bajen kom på besök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Ni verkade vilja vara "jävla huliganer" när bajen kom på besök... Eller när ni besökte Malmö med skyltarna "gräv bort skåne" jag lovar hade det kommit ett gäng mff supportrar mot dom så hade de flytt för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Eller när ni besökte Malmö med skyltarna "gräv bort skåne" jag lovar hade det kommit ett gäng mff supportrar mot dom så hade de flytt för livet. Nej! Mupparna hade ju sprungit för livet för dom tuffa ellos supportrarna! Dom är ju jättefarliga! :'( Kattälskaren: Om du har sån respekt för AIK så kan du ju aldrig kolla på fotboll. Du hade svimmat av skräck under en skånederby isånnafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej! Mupparna hade ju sprungit för livet för dom tuffa ellos supportrarna! Dom är ju jättefarliga! :'( Kattälskaren: Om du har sån respekt för AIK så kan du ju aldrig kolla på fotboll. Du hade svimmat av skräck under en skånederby isånnafall! Enligt aftonbladet var vi hotfulla igår, fy fan vad jag hatar äckliga aftonbladet. Det stog att vi hade hotat med att storma planen, var säkert någon som sa så, men att dom sedan inte tar upp att vi sjöng och stöttade laget i 90 minuter + tillägg och hade årets största bortafölje är bara larvigt, det enda dom skriver är det dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Scannat från dagens GT: http://img133.imagevenue.com/loc582/th_88439_IMG_0001_122_582lo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Scannat från dagens GT: http://img133.imagevenue.com/loc582/th_88439_IMG_0001_122_582lo.jpg Scary, kommer aldrig mer våga gå på match. Suck varför ens skriva om detta? så onödigt, skrattade faktiskt när jag läste att personalen blev orolig, herregud. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Skaffade precis biljetter till dagens match, hoppas fan på att vi vinner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Skaffade precis biljetter till dagens match, hoppas fan på att vi vinner nu. Funderar på att lyssna på eran match på sr sen. De fjantiga kommentatorerna lär väll säga både det ena och det andra tyvär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Funderar på att lyssna på eran match på sr sen. De fjantiga kommentatorerna lär väll säga både det ena och det andra tyvär . Hehe ja antagligen -- Det lär bli ruggigt svårt att få hål på tråk kalmar, men man får väl hoppas på en del fina mål endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hehe ja antagligen -- Det lär bli ruggigt svårt att få hål på tråk kalmar, men man får väl hoppas på en del fina mål endå Hur tror du matchen slutar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur tror du matchen slutar då? Hmm 3-1, Paulinho gör ett, PFO ett och Zengin ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Scannat från dagens GT: http://img133.imagevenue.com/loc582/th_88439_IMG_0001_122_582lo.jpg Herregud, GT verkar inte ha något att skriva om. Polisen plockar en berusad man, bra jobbat! Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Herregud, GT verkar inte ha något att skriva om. Polisen plockar en berusad man, bra jobbat! Tummen upp! Typiskt aikare att vara berusade Bra GT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Herregud, GT verkar inte ha något att skriva om. Polisen plockar en berusad man, bra jobbat! Tummen upp! Asså 24 timmar är ju bara en sån liten notis grej som står vad som händer i gbg-området, ibland andra delar av västsverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Asså 24 timmar är ju bara en sån liten notis grej som står vad som händer i gbg-området, ibland andra delar av västsverige. Ok ok, då förstår jag det lite, men samtidigt tycker jag att de lika gärna kan ta bort den där 24-timmars grejjen om de bara ska skriva trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Blahf! Norrländska SocialDemokraterna häruppe skriver femsidiga reportage om en flicka tappar sin fotboll i bäcken, Och viktiga nyheter såsom Sveriges OS-Guld i Hockey fick en liten notis. Bra att Zlatan vaknade! Lagerbäck borde satsa på en väldigt offensiv laguppställning med tre forwards någongång, Allbäck, Elmander och Zlatan. Hoppas han nätar några baljor i Inter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Bra att Zlatan vaknade! Lagerbäck borde satsa på en väldigt offensiv laguppställning med tre forwards någongång, Allbäck, Elmander och Zlatan. Hoppas han nätar några baljor i Inter nu Spännande det där. Han var riktigt bra igår. Man kan säga att han gjorde lika mycket på en fotbollsplan igår som han gjorde förra säsongen. Men en så länge vill jag inte se honom i startelvan i landslaget, om han är bra 2-3 matcher till kan vi snacka annat. Men jag vet att Lasse kommer spela honom, vi alla vet ju hur Lasse är. Ooops! Höll ju på att glömma bort. Imorgon börjar ju Allsvenskan igen för DIF:s del. Efter en del onödiga landslagsmatcher som bara 18.000 göteborgare intresserar sig av, så är det alltså match igen. Nu mot GAIS. Jag har tippat 2-0. Men man vet aldrig med DIF. Eller vad fan tippar jag för. 9 rätt på stryktipset igår. Så jävla typiskt Arsenal, här chansar man med en etta, så gör dom bort sig. Samma med Newcastle, trots att jag hade 1 och X, så jävla typiskt. Glöm mitt 2-0 tips. Redigerad 10 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts