Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Å andra sidan är du en råtta... What? vad har det med saken att göra? hjälpte bara en vän i nöd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 What? vad har det med saken att göra? hjälpte bara en vän i nöd . Jag är ju DIF'are och du AIK'are. Du menar inte mig va .......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag är ju DIF'are och du AIK'are. Du menar inte mig va .......... Så vi kan inte vara vänner för det? :'( ..... ok jag nitar dig den 20:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hahaha Göteborgarna är bara för fantastiska. Här ligger man bra till i tabellen, hyfsat bred trupp och allmänt go i laget. Sen när det går som bäst, då blir stacakrs normannen med tränartröjan på sig ledsen och säger upp sig. Detkan inte vara lätt att vara göteborgare, men det är tur att dom finns. Kan fido_verceti berätta vad som inte riktigt står rätt till, längtar vilt efter dina sylvassa analyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hahaha Arne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Så vi kan inte vara vänner för det? :'( ..... ok jag nitar dig den 20:e Visst! Men inte under termen Idrott. Arne.. Kom igen fido! Ge din synpunkt på denna man som avgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Visst! Men inte under termen Idrott. Arne.. Kom igen fido! Ge din synpunkt på denna man som avgår Nej men sluta vara så dryg i den här tråden då . ----------------------- Arne for president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vem fixade straffen då? Just det, rosenberg av ett snabbt ryk så gjrode backen bort sig HiF = ett skämt Bwahahahaha! Fördel av hemmaplan ska man ha! Skåne derby på tisdag, som man längtar =) Samma här! Känns bara som att GAIS matchen är i vägen... årets höjdpunkt är det. Synd att bois inte kunde gå upp också så vi får 3 derbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Bwahahahaha! Fördel av hemmaplan ska man ha! Samma här! Känns bara som att GAIS matchen är i vägen... årets höjdpunkt är det. Synd att bois inte kunde gå upp också så vi får 3 derbyn. Hoppas att HIF inte ens får biljetter till nästa års derby på Malmö Stadion. Ni vill att alla ska glo på era fula tifon(om man kan ens kalla de det) istället för att kolla på MFF's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hoppas att HIF inte ens får biljetter till nästa års derby på Malmö Stadion. Ni vill att alla ska glo på era fula tifon(om man kan ens kalla de det) istället för att kolla på MFF's. Haha! --- Fan va Helsingborg hörs på radion! Vafan... vi hade bara en buss och några som sneddar. Kan inte vara så många ändån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men det med tifot har ändrats nu, mff får tydligen ha tifo ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men det med tifot har ändrats nu, mff får tydligen ha tifo ändå. Antagligen. Förra derbyt jag kollade på hade mff inget fint tifo. Bara massa papper som det stog "skånelaget" på. Alltså... det är helt sanslöst. Har GAIS inga supportrar eller? --- JÄVLA SR! Kolla hur dom skriver: kväll sänder vi GAIS-Helsingborg i sin helhet på webben. Hur ska Helsingborg klara sig utan Henrik Larsson? Lyssna från 19.00 Till vår allsvenska sajt» Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jag har för mig att det stod "skånes stolhet" men du kanske har rätt.... wieeeeeeeee Redigerad 8 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jag har för mig att det stod "skånes stolhet" men du kanske har rätt.... wieeeeeeeee Yeeeeeeeeeesssssssssssss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jäss! GAIS är 10 man nu! Fan va härligt med seger! 2-0! Redigerad 8 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jäss! GAIS är 10 man nu! Fan va härligt med seger! 2-0! Man får grattulera . Sitter nu och är verkligen grymt taggad. Sätter mig i bilen om ungefär 7 timmar, sen är det seriefinal som gäller. Ska bli AIKs största bortafölje i år tydligen. Rullar runt 19 bussar bara från sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hur att känna igen en HIF supporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Underbart att danskarna slog Gais. Gais är verkligen det lag jag hatar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Hur att känna igen en HIF supporter HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Skriker HIF hata hela tiden? Kanske mot mff men inte mot andra lag. "Går med krökt rygg i motgång" är detta mffsupportrar eller HIF-supportrar vi snackar om? Bara för att ni har ett nytt lag varje år... bara köpa köpa köpa. Snubben var ironisk ser jag nu... Redigerad 9 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Fy faen, vi måste vinna idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts