dibel Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Sthlms publiken har iallafall känslor för sina lag och det kommer alltid minst 10 000 på varje hemmamatch (nåja Hammarbys och Aiks iallafall). I göteborg så kommer det väl typ 2-3 tusen per match eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik. Ullevi har mer platser. Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer? Stockholm suger åsnepung. Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!. Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer. Förresten...nån mod borde byta namnet på den. HÅLL KÄFTEN, fan vad man skäms av att se dig skriva. Du kan ingenting om fotboll Vem var överskattad egentligen? Rosenberg punkterade matchen. Det är inte så svårt att nicka in en boll i öppet mål. Sthlms publiken har iallafall känslor för sina lag och det kommer alltid minst 10 000 på varje hemmamatch (nåja Hammarbys och Aiks iallafall). I göteborg så kommer det väl typ 2-3 tusen per match eller har jag fel? På blåvitts matcher kommer det mellan 6000-9000. På ÖIS och Gais matcher runt 4000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik. Ullevi har mer platser. Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer? Stockholm suger åsnepung. Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!. Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer. Förresten...nån mod borde byta namnet på den. Att se sånna som dig ha åsikter inom fotbollen skrämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik. Ullevi har mer platser. Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer? Stockholm suger åsnepung. Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!. Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer. Förresten...nån mod borde byta namnet på den. You go girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Det är inte så svårt att nicka in en boll i öppet mål. Vem fixade straffen då? Just det, rosenberg av ett snabbt ryk så gjrode backen bort sig HiF = ett skämt Redigerad 7 september, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vem fixade straffen då? Just det, rosenberg av ett snabbt ryk så gjrode backen bort sig HiF = ett skämt OCH? Allbäck gjorde dem först två målen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 HiF = ett skämt Det där tycker jag är töntigt av HeIF. Om det har funkat tidigare år så förstår jag inte varför man inte litar på säkerheten detta år. Ska Helsingborg bli en klubb som sabbar en viktig del i supporterkulturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 OCH? Allbäck gjorde dem först två målen. Allbäck sög ju. Han kunde gjort minst 5 mål. Sen förstår jag inte.... bara för allbäck gjorde två mål, så betyder det att rosenberg är överskattad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Dom borde verkligen sparka ut hansson ur laget. Såg ni inte hur passiv han var vid 1-1 målet? Sätt in antonsson, sätt in karl svensson , sätt in bert karlsson!!!!! bara jag slipper se petter hansson som mittback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Dom borde verkligen sparka ut hansson ur laget. Såg ni inte hur passiv han var vid 1-1 målet? Sätt in antonsson, sätt in karl svensson , sätt in bert karlsson!!!!! bara jag slipper se petter hansson som mittback Du skulle ju inte titta in mer i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Allbäck sög ju. Han kunde gjort minst 5 mål. Sen förstår jag inte.... bara för allbäck gjorde två mål, så betyder det att rosenberg är överskattad? Allbäck missar ofta. Men han gör mål ofta. Kolla hans målsnitt i landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Allbäck missar ofta. Men han gör mål ofta. Kolla hans målsnitt i landslaget. W0rd, visst missar han ofta, men han är ändå den som leverar mest just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Du skulle ju inte titta in mer i tråden?Wwoooobarokenrolookadibitemamewarrowarrotortoalsojsdipsajaps Vet du vad det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Wwoooobarokenrolookadibitemamewarrowarrotortoalsojsdipsajaps Vet du vad det betyder? Får jag gissa?, jag ångrade mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Wwoooobarokenrolookadibitemamewarrowarrotortoalsojsdipsajaps Vet du vad det betyder? Nej. Jag vill inte veta vart du vill komma heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik. Ullevi har mer platser. Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer? Stockholm suger åsnepung. Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!. Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer. Förresten...nån mod borde byta namnet på den. Fyfan vilken patetisk råtta du är. Du beblandar Stockholm med enbart nazister och huliganer, Är Göteborg änglarnas stad då? Nej du behöver faktiskt inte svara att er jävla supporterklubb heter så. Dina åsikter är om STOCKHOLM inte FOTBOLLSLAGEN! Ullevi tar 50000 pers, Vem fan bryr sig? Det är ju aldrig fullsatt, Aldrig hälften. Lite mer ontopic nu: Verkar som om skyttet för Kurre börjar lossna, 2 mål mot Vallentuna (Typ Division5 men iaf ) så han kanske sprättar in några mål mot GAIS eller AIK Redigerad 7 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Fyfan vilken patetisk råtta du är osv.... Tror du tog fel quote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tror du tog fel quote Mycket möjligt.. Ska nog ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tror du tog fel quote Å andra sidan är du en råtta... Hammarby har nu fått för sig att överklaga TUs dom. Ja det var på tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Skåne derby på tisdag, som man längtar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts