Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Herregud, var det bara 10-åriga tjejer inne på arenan? lät nästan så.

"andra sidan är ni klara"? vad är det för skit. :angry: .

Skittråkig stämning. 18 000 och helt jävla knäpptyst. Varför är det alltid så jävla dålig stämning på landslagsmatcher? Alla håller ju på samma lag.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skittråkig stämning. 18 000 och helt jävla knäpptyst. Varför är det alltid så jävla dålig stämning på landslagsmatcher? Alla håller ju på samma lag.

Gbg-publiken är sämst. Alla landskamper borde spelas på Råsunda. Det är bättre inramning, stockholmspubliken är bättre. Inte så konstigt heller att det kommer lite folk. Hade vi fått Spanien matchen hade vi säkert kunnat få mer än 30.000. Men tyvärr är fotbollen helt död i Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gbg-publiken är sämst. Alla landskamper borde spelas på Råsunda. Det är bättre inramning, stockholmspubliken är bättre. Inte så konstigt heller att det kommer lite folk. Hade vi fått Spanien matchen hade vi säkert kunnat få mer än 30.000. Men tyvärr är fotbollen helt död i Göteborg.

Samtidigt får Göteborg alla blåbärslag. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så klagar man på att man får dåliga matcher. Men skapa fest nån jävla gång så blir det väl drag? Det finns ett lag i Göteborg med supportrar, i Stockholm finns det tre. Vad är det som gör Stockholm bättre? Jo siffrorna säger sig självt. Blir så trött på gnälliga Göteborgare som buar ut sig matchen igenom. Nej sätt matchen på Råsunda så kan Camp Sweden få göra lite snygga tifon också, för det går inte på Ullevi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så klagar man på att man får dåliga matcher. Men skapa fest nån jävla gång så blir det väl drag? Det finns ett lag i Göteborg med supportrar, i Stockholm finns det tre. Vad är det som gör Stockholm bättre? Jo siffrorna säger sig självt. Blir så trött på gnälliga Göteborgare som buar ut sig matchen igenom. Nej sätt matchen på Råsunda så kan Camp Sweden få göra lite snygga tifon också, för det går inte på Ullevi.

Exakt. För jävligt att publiken att bua ut Sverige i halvtid. Som sagt... skulle själv aldrig få för mig att bua åt laget jag hejar på! Älskar ska jag väl egentligen inte skriva men jag bryr mig egentligen mer om HIF än Sverige. Hade blivit mycket ledsnare om HIF hade åkt ut på straffar mot Ellos än om Sverige förlorar Semin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sätt Camp Sweden gör något snyggt Tifo.

Btw, så håller jag med dig om att sätta alla matcher på Råsunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sätt Camp Sweden gör något snyggt Tifo.

Btw, så håller jag med dig om att sätta alla matcher på Råsunda.

Nja kanske gick lite för långt i vad jag skrev. Men jag menade att man ahr enklare förutsättningar att göra snyggare tifon, eftersom mer folk kommer och Råsundas läktare är bra formade för snygga tifon, vilket inte Ullevi är. För tifon kommer vi se, Camp Sweden har ju för fan en tifogrupp och försöker samla in pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AIK-östers IF, publik: 18.000, mohaha :angry: .

BTW. börjar bli ruskigt taggad nu, enligt svenskafans så ska det bli det största bortaföljet i år från AIKs sida, spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik.

Ullevi har mer platser.

Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer?

Stockholm suger åsnepung.

Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!.

Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer.

Förresten...nån mod borde byta namnet på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Göteborgarna är alltid bättre än stockholmarna när det gäller publik.

Ullevi har mer platser.

Vem vill spela i stockholm bland nazzar och hulliganer?

Stockholm suger åsnepung.

Vilket är det enda svenska lag som vunnit UEFA-cupen 2 gånger???!! IFK!.

Ingen ide att ni svarar på detta inlägg för jag kommer inte titta in i denna tråden mer.

Förresten...nån mod borde byta namnet på den.

förihelvete göteborgs publik suger, stockholms äger helt enkelt, och du tror inte att det finns nazzar i göteborg kanske? som sgat, svenska fallskärmsförbundet vet inget om det, owned?

Btw pallra dig tillbaka till dagis nu lillen.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förihelvete göteborgs publik suger, stockholms äger helt enkelt, och du tror inte att det finns nazzar i göteborg kanske? som sgat, svenska fallskärmsförbundet vet inget om det, owned?

Btw pallra dig tillbaka till dagis nu lillen.

Om du förväxlar ditt jävla fallskärmsförbund med svenska fotbolls förbundet så e du dum i huvudet.

Du tror du är så häftig när du säger owned å sån skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du förväxlar ditt jävla fallskärmsförbund med svenska fotbolls förbundet så e du dum i huvudet.

Du tror du är så häftig när du säger owned å sån skit...

Det var du som sa att enligt sff så så hade aik mest nazzar och huliganer.

--

Kan du inte bara sticka från tråden, ingen vill ha dig här, och vi vill inte ha den låst.

kthxbye.

och ja, jah e jette cool för jah kan säga owned.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor