Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Herregud, lägger dom av är det patetiskt. Dom hade ju fått tydliga instruktioner om att dom inte fick vara ute så sent, så då får dom ta konsekvenserna för att dom gjorde det ändå.

Jag menar, dom verkar tro att dom är "extrema världstjärnor" som är bättre än dom andra och som kan göra vad dom vill. :P

Nej nej,även om Zlatan's lön ligger på en 50 mille mer än dom andras där, så ska reglerna gälla även för han som för alla andra.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, lägger dom av är det patetiskt. Dom hade ju fått tydliga instruktioner om att dom inte fick vara ute så sent, så då får dom ta konsekvenserna för att dom gjorde det ändå.

Jag menar, dom verkar tro att dom är "extrema världstjärnor" som är bättre än dom andra och som kan göra vad dom vill. :P

Nej nej,även om Zlatan's lön ligger på en 50 mille mer än dom andras där, så ska reglerna gälla även för han som för alla andra.

Chippen och Mellberg bröt också mot reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gärna, om jag hade åkt upp och sett matchen förstås =/

Gah... skulle ju vilja bjuda dig på en rabarberpaj! ^_^

Kanske ska åka upp till Götet och kolla på gays - HIF. Ska bli skitkul... då åker vi även upp med kärnan så det blir skitbra stämning till Götet och hem! :lol:

Fido: Du har så jävla mycket fördomar. Jag brukar inte säga så här man kan du göra oss alla en stor tjänst och hålla dig borta från fotbollstråden? Dina inlägg skapar bara bråk och snart "ballar nån ur" och tråden blir låst.

Gizmo: Bwahahahaaha! Touche! ;)

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor