Eudoros Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Herregud, lägger dom av är det patetiskt. Dom hade ju fått tydliga instruktioner om att dom inte fick vara ute så sent, så då får dom ta konsekvenserna för att dom gjorde det ändå. Jag menar, dom verkar tro att dom är "extrema världstjärnor" som är bättre än dom andra och som kan göra vad dom vill. Nej nej,även om Zlatan's lön ligger på en 50 mille mer än dom andras där, så ska reglerna gälla även för han som för alla andra. Redigerad 5 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Herregud, lägger dom av är det patetiskt. Dom hade ju fått tydliga instruktioner om att dom inte fick vara ute så sent, så då får dom ta konsekvenserna för att dom gjorde det ändå. Jag menar, dom verkar tro att dom är "extrema världstjärnor" som är bättre än dom andra och som kan göra vad dom vill. Nej nej,även om Zlatan's lön ligger på en 50 mille mer än dom andras där, så ska reglerna gälla även för han som för alla andra. Chippen och Mellberg bröt också mot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Snart smäller det, Rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Chippen och Mellberg bröt också mot reglerna. Jag vet. Fast jag tog just Zlatan som exempel. Och som det verkar är han den med mest "diva" fasoner av dem 3 med. Han verkar tro att han är bättre än han är, helt enkelt. Och jag säger inte att han är dålig, för det är han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Zlatan ber om förlåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Snart smäller det, Rabarben. Längtar redan... Ska vi träffas vid kärnan och slåss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Längtar redan... Ja med..... fast till "seriefinalen" elfsborg-AIK, har beställt biljett sen ett tag tillbaka, är ruskigt taggad. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ja med..... fast till "seriefinalen" elfsborg-AIK, har beställt biljett sen ett tag tillbaka, är ruskigt taggad. . Jag vill gå, men min mamma säger att AIK är farliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Jag vill gå, men min mamma säger att AIK är farliga... Haha har hört den historian från andra folk förut, din mamma läser mycket aftonbladet va? hon går aldrig och ser på AIK själv utan ger sig själv en bild via media 2004 samt 90-talet va? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ytterligare ett bevis på att media sabbar fotbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ytterligare ett bevis på att media sabbar fotbollen. Håller med till 100%!! Media+SvFF=Fotbollens undergång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Fann dessa bilder i en krönika på SI´s hemsida, visa dessa bilder för din mamma vettja . http://www.solinvictus.se/nyhetsbilder/2006-09-03-pyro_2s.jpg <-Sanning - Media -> http://www.solinvictus.se/nyhetsbilder/2006-09-03-pyro_3s.jpg Feel the difference Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 AIK=Det lag som har mest nazzar och hulliganer i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 AIK=Det lag som har mest nazzar och hulliganer i sig Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Källa? SFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 SFF Orly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Längtar redan... Ska vi träffas vid kärnan och slåss? Gärna, om jag hade åkt upp och sett matchen förstås =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Gärna, om jag hade åkt upp och sett matchen förstås =/ Gah... skulle ju vilja bjuda dig på en rabarberpaj! Kanske ska åka upp till Götet och kolla på gays - HIF. Ska bli skitkul... då åker vi även upp med kärnan så det blir skitbra stämning till Götet och hem! Fido: Du har så jävla mycket fördomar. Jag brukar inte säga så här man kan du göra oss alla en stor tjänst och hålla dig borta från fotbollstråden? Dina inlägg skapar bara bråk och snart "ballar nån ur" och tråden blir låst. Gizmo: Bwahahahaaha! Touche! Redigerad 6 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag vill se Elmander och Mackan som anfallspar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag vill se Elmander och Mackan som anfallspar idag. Word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts