Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Kör en gammal klassiker "om man inte vet vart man kan få tag på några, så ska man inte ha några.".

Men eftersom ni är forumiter osv. så bryr jag mig ej sen så har du aldrig sagt att du ska köpa heller :).

Men jag köpte i en båtaffär i nyköping, sen händer det att jag köper av killar från diverse grupperingar

och då blir det fotast billigare.

Nja klart jag vet vart man får tag i det, men jag var mest nyfiken vad du hade för kontakter. Har själv hittat i en fiske(möjligtvis båt)affär i Spillersboda utanför Norrtälje, dyrt.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite btw så är ju göteborgarna lika mycket inne på planen som bajarna var (w00t)

Har ni cigg!? :lol:

Haha ja egentligen så är dom faktiskt det, och dom rev ner en reklambanderoll också, poängavdrag ska dom ha :lol: ...... :):lol:

Varför har nästan ingen huligan fotbollströjor på sig? Slogs inte en del av dem för sitt lag?

Det har med identifikation att göra, samt att casual-stilen är en klädstil som är poppis inom det här området.

Jag sjunger tex. ofta för mitt lag men det är inte alltid jag bär något med mitt lags färger, det har jag oftast på debryn och bortamatcher endast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att Östlund ska komma med i truppen igen.

Men varför ska zlatan spela mot lichtenstein?

Han är ju ur form plus att lichtenstein suger.

Trolig startelva på onsdag:

Rami shaaban

Mikael nilsson

Teddy lucic

Petter hansson

Förnamn? Edman

Niclas alexandersson

Tobias linderoth

Fredrik Ljungberg ("superstar")

Kim källström ("superstar"?)

Johan elmander

Markus allbäck

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cmon lets face it. Zlatan är en bra spelare kanske inte just nu menn är han är i form är han en stor del av vårt anfall. Nu saknar han dock samspelet med Henke och har inte haft det så lätt på sistonde. Mellberg är en klippa i försvaret som är ett måste. Sticker han sticker en del av vårt försvar som sagt... vem ska ersätta honom? Wilhelmsson klarar vi oss utan men han är bra att byta in ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stäng av dom för alltid, vi behöver inte dom divorna och bråkstakarna ändå. Sparka Ljungberg också.

Varför Ljungeberg. Han är fan den liraren med mest hjärta i laget. Man blir rörd när han säger att han spelar för landslaget på grund av äran. Kan inte alla fotbollspelare ha den inställningen för landslagsspel, jag menar, vi kommer komma så mycket längre då. Chippen tycker jag absolut inte om, känns som att han är den här lilla mesen med koolingarna som ska gå lite bakom och komma med dom spydiga kommentarerna, mespropp, det är det rätta ordet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför Ljungeberg. Han är fan den liraren med mest hjärta i laget. Man blir rörd när han säger att han spelar för landslaget på grund av äran. Kan inte alla fotbollspelare ha den inställningen för landslagsspel, jag menar, vi kommer komma så mycket längre då. Chippen tycker jag absolut inte om, känns som att han är den här lilla mesen med koolingarna som ska gå lite bakom och komma med dom spydiga kommentarerna, mespropp, det är det rätta ordet!

Håller med till 100%!.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor