Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Snacka inte för mycket nu. Nu ska vi ta en match i taget här. Första steget är GAIS-matchen. Enligt mig tre ganska givna poäng, men man vet aldrig som sagt med DIF när man har tappat viktiga poäng förut.

Jag kan inte.

Jag är så grymt förhoppningsfull att DIF ska ta igen den här snöpliga starten, En match i taget. Visst men jag kan inte undgå att säga det. Vi kommer att komma topp Tre iår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok.

Tihi, du är rolig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! :angry: fan vad smart idé om man vill sänka något lag <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du stå med alla tuffingarna? <_<

KÄLLSTRÖM! :angry:

1-0! JÄSS JA HANN FÖRST!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! :angry: fan vad smart idé om man vill sänka något lag <_<

Tycker jag inte.

Jag skulle aldrig göra så. Jag vill inte bli avstängd från Allsvenska matcher och missa att se laget i mitt hjärta.

---

Elfsborg har aldrig haft någon särskilt bra klack. För några årsen hade dom precis som vi 3000-4000 på matcherna. Det är bara nu när Svensson, Borås Arena och det går bra för laget som dom har bra publik.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker jag inte.

Jag skulle aldrig göra så. Jag vill inte bli avstängd från Allsvenska matcher och missa att se laget i mitt hjärta.

Men om du tex. hoppar in i elfsborgs "klack" och slänger in bengaler och blir gripen. Så blir du avstängd från elfsborgs matcher, eftersom de tror att du hejar på elfsborg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du tex. hoppar in i elfsborgs "klack" och slänger in bengaler och blir gripen. Så blir du avstängd från elfsborgs matcher, eftersom de tror att du hejar på elfsborg.

Det är inte säkert. Man kan lika gärna bli avstäng från alla allsvenska matcher.

+ att det är osportsligt att förstöra för ett lag så bara för att dom ska få avdrags poäng.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor