Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hm.... kanske det, men vi ägde iallafall spelet Kanske det, Men nu har vi flyt! Om några omgångar är DIF i serieledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kanske det, Men nu har vi flyt! Om några omgångar är DIF i serieledning Snacka inte för mycket nu. Nu ska vi ta en match i taget här. Första steget är GAIS-matchen. Enligt mig tre ganska givna poäng, men man vet aldrig som sagt med DIF när man har tappat viktiga poäng förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om an anser att bengaler ch personer inne på planen är farligare än 2 st skadade (assisterande domaren och en funktionär) så är väl domen helt ok... Btw ingen match utan publik men de där -3 poängen är föjavliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nu kan man säga att Bajen har fyra raka förluster. 3 matcher, en 1 domstol. 12 tappade poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Snacka inte för mycket nu. Nu ska vi ta en match i taget här. Första steget är GAIS-matchen. Enligt mig tre ganska givna poäng, men man vet aldrig som sagt med DIF när man har tappat viktiga poäng förut. Jag kan inte. Jag är så grymt förhoppningsfull att DIF ska ta igen den här snöpliga starten, En match i taget. Visst men jag kan inte undgå att säga det. Vi kommer att komma topp Tre iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok. Tihi, du är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tihi, du är rolig. På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok. LOL! fan vad smart idé om man vill sänka något lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Usch bort med poängavdrag från regelboken, förstör ju bara ännu mer för det sportsliga. Så nu ska jag åka ner och ställa mig i elfsborgsklacken och rusa in på planen och kasta lite bengaler så vi fortfarande kan hålla serieledningen med större marginal eftersom elfsborg får poängavdrag då. Sämst regel, Sämst TU, Sämst regelbok. Vill du stå med alla tuffingarna? KÄLLSTRÖM! 1-0! JÄSS JA HANN FÖRST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Vill du stå med alla tuffingarna? Om jag vill göra det så bör jag nog hålla mig till SI och våran klack, inte elfsborgs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har elfsborg klack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har elfsborg klack? Hört talas om guliganerna? tydligen inte http://www.guliganerna.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hört talas om guliganerna? tydligen inte http://www.guliganerna.se De hörs iallafall inte på matcherna. När elfsborg mötte malmö hemma. Så kunde mna tro att malmö spela hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 De hörs iallafall inte på matcherna. När elfsborg mötte malmö hemma. Så kunde mna tro att malmö spela hemma Jag hörde dom, dock hörde jag malmö mer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om jag vill göra det så bör jag nog hålla mig till SI och våran klack, inte elfsborgs Jag syftade på 15 åringarna som gick runt i malmö och tuffade sig med "gräv bort skåne" plakatet. Seriöst... när jag såg den bilden började jag skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag syftade på 15 åringarna som gick runt i malmö och tuffade sig med "gräv bort skåne" plakatet. Seriöst... när jag såg den bilden började jag skratta. Jaha jag tänkte inte så långt , haha jadu det var humor över den bilden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) LOL! fan vad smart idé om man vill sänka något lag Tycker jag inte. Jag skulle aldrig göra så. Jag vill inte bli avstängd från Allsvenska matcher och missa att se laget i mitt hjärta. --- Elfsborg har aldrig haft någon särskilt bra klack. För några årsen hade dom precis som vi 3000-4000 på matcherna. Det är bara nu när Svensson, Borås Arena och det går bra för laget som dom har bra publik. Redigerad 2 september, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tycker jag inte. Jag skulle aldrig göra så. Jag vill inte bli avstängd från Allsvenska matcher och missa att se laget i mitt hjärta. Men om du tex. hoppar in i elfsborgs "klack" och slänger in bengaler och blir gripen. Så blir du avstängd från elfsborgs matcher, eftersom de tror att du hejar på elfsborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Men om du tex. hoppar in i elfsborgs "klack" och slänger in bengaler och blir gripen. Så blir du avstängd från elfsborgs matcher, eftersom de tror att du hejar på elfsborg. Det är inte säkert. Man kan lika gärna bli avstäng från alla allsvenska matcher. + att det är osportsligt att förstöra för ett lag så bara för att dom ska få avdrags poäng. Redigerad 2 september, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts